Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu enkele keren gehad dat een website bij gebruik van mijn eigen wifi niet wil openen. Een keer kan ik erop en daarna niets meer.... geen wit scherm maar de melding dat de site wil openen doordat het te lang duurt...

Bij een forum ( zit ook wel eens op ander forum, geen sat :-) ) vroegen ze mijn IP adres en hebben ze dat toegevoegd aan een lijst welke wel toegang had.... was schijnbaar geblocked ??

heb virusscanners laten lopen en kan niets vinden ... iemand nog tips ?

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

• Moderator
Geplaatst:

Bij een forum ( zit ook wel eens op ander forum, geen sat :-) ) vroegen ze mijn IP adres en hebben ze dat toegevoegd aan een lijst welke wel toegang had.... was schijnbaar geblocked ??

Moet je nu elke keer wanneer je IP adres verandert, je opnieuw melden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Google maar eens op hide me of proxiserver......

groetjes............

Ik heb privatetunnel abbo en als ik daar gebruik van maak kan ik wel gebruik maken van desbetreffende websites. maar vanaf mijn eigen thuis wifi adres niet dus...

Geplaatst:

Moet je nu elke keer wanneer je IP adres verandert, je opnieuw melden?

geen idee.... mijn thuis IP adres is nu bij hun op whitelist gezet.... waarom het op blacklist kwam wisten zij mij ook niet te vertellen

Geplaatst:

Dit kan ooit gebeuren als een toestel vanaf jou IP malware heeft proberen te verspreiden.(hoef je niet altijd te weten of te merken)  Je komt dan bij bepaalde sites automatisch in de firewall.

Kun je geen nieuw ip krijgen door modemreset  ofzo?

Geplaatst:

Dit kan ooit gebeuren als een toestel vanaf jou IP malware heeft proberen te verspreiden.(hoef je niet altijd te weten of te merken)  Je komt dan bij bepaalde sites automatisch in de firewall.

Kun je geen nieuw ip krijgen door modemreset  ofzo?

heb hele netwerk afgescanned, helemaal niets gedetecteerd ....

Geplaatst:

Kan al even geleden geweest zijn misschien of bezoek. Ben het zelf nog maar 2 x tegen gekomen. Heb je de mogelijkheid om je ip te veranderen?

via een andere server gedaan en dan werkt het ja. is duidelijk ip gerelateerd

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen