surver Geplaatst: 25 oktober 2015 Geplaatst: 25 oktober 2015 klok op wintertijd zetten m7 8141 kan nergens wat vinden,Cor.
Gast Mimisiku Geplaatst: 25 oktober 2015 Geplaatst: 25 oktober 2015 Ga je ook niet vinden. Tijd wordt vanaf de transponder ingelezen. En ook dat klopt bij CDS vaak pas na een aantal weken...
Johan45 Geplaatst: 25 oktober 2015 Geplaatst: 25 oktober 2015 Er is door de jaren heen nog niets veranderd, dit speelt minstens al 10 jaar zo rond de wisseling van zomer naar wintertijd. En over een half jaar als we weer naar zomertijd gaan gaat het ook niet meteen goed. Maar is ook wel logies, op zondag wordt er niet gewerkt. Vult u rustig aan !!!
surver Geplaatst: 26 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2015 wil toch nog even vertellen dat de wintertijd maandagmorgen alweer op de goede tijd stond,gelukkig dus geen weken, al met al viel het dus wel mee.groetjes Cor.
Johan45 Geplaatst: 26 oktober 2015 Geplaatst: 26 oktober 2015 Tja, de man/vrouw van de klok werkt niet op zondag, dat schreef ik hierboven al. Nog een geluk bij een ongeluk dat de man/vrouw niet op vakantie is, dan had dit nog een heel lang draadje geworden. Vult u rustig aan !!!
surver Geplaatst: 26 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2015 maar ik heb wel een probleemtje met herhaald opnemen,ik moet elke dag de bold opnemen voor m,n vrouw de begintijd 1135 is goed maar de eindtijd komt dan op 12.15 terwijl ik 12.40 er in zet,alleen als ik 13.05 er in toets dan komt de eindtijd op 12.40 uit ra-ra hoe kan dat,P.S.ik heb deze recorder gebruikt gekocht.Cor.
Johan45 Geplaatst: 26 oktober 2015 Geplaatst: 26 oktober 2015 Met M7 decoders kan je van alles verwachten. Ja soms werkt ie vanzelf zelfs goed maar je kan er geen staat op maken. Bij vreemde ondefinieerbare problemen adviseer ik de decoder terug te zetten naar fabrieks instellingen. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen