Satbakker Geplaatst: 6 november 2015 Auteur Geplaatst: 6 november 2015 (aangepast) Na Cccam ben ik ook geheel over op Oscam en draait compleet feilloos en zo goed als zonder hicks. Die zijn echt zeldzaam. Leuk om te zien dat er toch, net als ik, meerdere enthousiastelingen zijn omtrend deze ontvangers! 6 november 2015 aangepast door Satbakker - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
satje4U Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 hoi Interessant om te lezen dat het bij jullie feilloos werkt. Kunnen jullie aangeven welke versies jullie gebruiken? Er zijn toch diverse versies in omloop. Gigablue Quad HD Plus
Satbakker Geplaatst: 7 november 2015 Auteur Geplaatst: 7 november 2015 (aangepast) Ik gebruik Version: oscam-1.20-unstable_svn-r10892 en verder alle overige softcams eruit gehaald. Alles netjes ingesteld via webif. Ik heb veel gehad aan de presentatie video van ferrarisat op YouTube betreft Oscam en het instellen ervan. Ik weet niet of het zomaar mag (zo niet ff verwijderen graag) maar hier het linkje naar de video; XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX En met dank dus aan ferrarisat!! (EDIT: Heb zelf ff linkje weg gehaald want er zitten zie ik wat links naar winkels in de video, maar goed met wat gegoogle kom je er ook) 7 november 2015 aangepast door Satbakker - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
DeltaFM Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Hier gebruik ik doorgaans een van de recentere versies, nu 1.20-11062, zelf 'ge-cross-compiled'. Delta-FM Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+ (Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)
satje4U Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 dank voor de reactie. Beetje off topic maar ik ga er mee aande gang. Blijft een prima ontvanger. Gigablue Quad HD Plus
Dreeke Geplaatst: 12 november 2015 Geplaatst: 12 november 2015 Hier al geruime tijd een Gigablue Quad Plus in gebruik met vier tuners. Ik draai uiteindelijk op OpenATV 5.1 na wat testen met andere images. Na de DM8000 is deze ontvanger een verademing in snelheid. Ik ben erg tevreden met dit product. Groet, André
jepe Geplaatst: 24 november 2015 Geplaatst: 24 november 2015 Werkt op Open Atv 5.1 de Cccam goed, of kun je beter Oscam instelleren. en is installatie van Oscam lastiger?
Gast Mimisiku Geplaatst: 25 november 2015 Geplaatst: 25 november 2015 CCcam 2.3.0 werkt (nog) i.c.m. een goede CCcam.prio. CCcam is al 5 jaar EOL en dus niet meer in ontwikkeling. OSCam wordt nu doorlopend ondersteund en is dus de betere keus.
roeldie Geplaatst: 25 november 2015 Geplaatst: 25 november 2015 Ik gebruik Version: OSCam: 1.20-unstable_svn Build: r10997 werkt goed hier nooit problemen mee SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c Caiway Fiber 150/150Kabel: Caiway NL
satdr Geplaatst: 25 november 2015 Geplaatst: 25 november 2015 Ik heb hem een jaar of 2 geleden gehad als opvolger van de dm8000 en ik was niet tevreden, problemen met de drivers, opname problemen, geen opnpli, de ab vond ik wel erg prettig. ET10000 gekozen en toen liep alles wel goed, incl openpli Fijn voor jullie dat alles een beetje doorontwikkeld is en weer goed werkt! Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
roeldie Geplaatst: 25 november 2015 Geplaatst: 25 november 2015 RSI Gebaseerd op open pli maar nog steeds geen echte pli. ik vind het altijd wel leuk om te zien dat mensen die geen verstand van ICT/ programmeren hebben gelijk beginnen over dat het niet de echte PLI is als je de bron code bekijkt is het gewoon PLI met gigablue drivers. dat betekent dus dat het wel PLI is het is alleen niet ondersteund door het PLI team zelf. SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c Caiway Fiber 150/150Kabel: Caiway NL
D_liver Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 Als je op het pli forum zou lezen denken ze er daar heel anders over, http://forums.openpli.org/topic/22843-openrsi-openpli-voor-alle-azboxen/?view=findpost&p=263241 Bij RSI denken ze ook ''Beter goed gepikt dan slecht bedacht'' Net zoals OpenATV en HDMU en bijna alle "open" images 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
firescoob Geplaatst: 4 december 2015 Geplaatst: 4 december 2015 Ik gebruik zelf OpenHDF, welke voor veel verschillende ontvangers beschikbaar is. Ben hier zeer tevreden over en de ondersteuning is prima. Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
hada59 Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 (aangepast) Niks mis met deze ontvanger waar ik 2 S-tuners en een C/T-tuner in heb. Draait hier probleemloos met OpenMips 4.2 en Oscam. Heb de ontvanger eerst draaiend gehad met ATV maar merkte dat ik kanalen miste. En met Multiboot kun je toch van alles gelijktijdig uitproberen. 5 december 2015 aangepast door hada59 1
Stinger Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 Zie hier in dit topic dat er nog een uitdaging aankomt en wel cccam of oscam Merk wel dat ik mij er goed in moet gaan verdiepen wat nu eigenlijk het beste is. Druk aan het hobbyen met de gigablue en een triax 110 multifeed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen