Ga naar inhoud


Vu+ solo doet niets meer naar update


Barry1979

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

ik heb een vraag  en dat is ik heb een vu+ solo en wilde gisteren openpli 4 er op zetten alles gedaan hoe het moet en lampje begon ook groen te knipperen  dat het klaar was dus wilde de box op starten maar hij gaat wel aan herkend hdmi maar start niet door blijft zwart beeld heb het paar keer geprobeerd en ook met blackhole en openatv maar krijg hem niet meer aan de praat kan iemand mij hier mee helpen?

 

alvast dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb jij deze VU+ SOLO bij een officiële dealer gekocht?

 

Zo ja, functioneerde de box voor de update wel prima en zo ja, welke software was toen actief?

 

Of misschien toch nog steeds aan het cardsharen?

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom steeds over de card share ik weet het nu wel en deze is nooit bij een card share gebruikt namelijk alleen met een cd card  ik probeer gewoon voor een oplossing op deze site omdat iets niet lukt en vind gewoon jammer dat er elke keer dat share erbij moet gehaald worden ik weet het het was fout heb me xcuus naar de beheerder gedaan wat kan ik nu nog meer doen dan wil gewoon graag dat de ontvanger weer werkt meer niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die vraag is belangrijk, omdat wanneer je aan de gang gaat met de tips voor een originele box en die toepast op een namaak box, je geen beeld gaat krijgen.

Originele software op een clone box en omgedraaid, clone software op een orignele box zorg ervoor de de box vastloopt.

 

Je zal je box opnieuw moeten flashen, waarbij de juiste boot software op de box moet staan om het image te kunnen loaden.

Een verkeerde bootloader op de box maakt die onbruikbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

...ll maar toen stond er pli 3 op

en het is een orginele van 3,5 jaar oud heeft het ook altijd goed gedaan en dacht doe 4 erop maar dat ging goed tot hij niet meer starte

Misschien eerst de Bootloader opnieuw installeren.

Zou kunnen dat op deze SOLO nog de oude Bootloader geïnstalleerd is en dan wil het flashen ook niet lukken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dat is duidelijk kijk wat mij verteld is is dat het een orginele is dus ik ga er vanuit dat het zo is heb hem ook gewoon in de winkel gekocht niet bij een of ander vaag type.

wat adviseren jullie mij om te doen wat is een goede flash en wat is een goede bootloader en hoe kom ik aan de bootloader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Welke bootloader staat er op dit moment op de box, en welke software wil je op de box zetten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de onderstaande link, daar vind je alles wat je daarover moet weten.

Ook al heb je de juiste Bootloader al geïnstalleerd dan kun de juiste Bootloader zonder problemen opnieuw installeren.

 

http://forums.openpli.org/topic/21446-bootloaders-vu-duo-en-vu-solo/

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...