Ga naar inhoud


Vu+ solo doet niets meer naar update


Barry1979

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

downloaden van en ander forum dan of mij een mailtje sturen dan zend ik je hem door.Wel zeker zijn dat het een SOLO is hé en geen solo 2

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met : schakelt de hdmi in wat je ziet op het scherm?

 

Zie je op het scherm een melding staan dat de hdmi poort geprobeerd wordt? Als je niets doet gaat hij dan de scart aansluiting proberen etc...

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een schone flash start de installatie tovenaar. Dus zodra je de goede AV instelling hebt (HDMI waarschijnlijk) wel even op 'OK' drukken. De tovenaar gaat dan gewoon verder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo met de hdmi bedoel ik normaal als er niets is aan gesloten is me scherm blauw op moment dat ontvanger aan zet is het na 15 sec komt er in het scherm hdmi te staan en word het scherm zwart.

ik heb de verschilen gekeken met het clone en orgineel  ik kom er uit dat het wel een orginele is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens de hdmi kabel vervangen? Een andere ontvanger op de tv aangesloten?

Je solo eens op een andere tv aangesloten?

 

De juiste versie software op je ontvanger gezet? Is voor solo en niet solo2. Dat is andere software.

 

Software gedownload op de officiële pli site?

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht je wel lang genoeg? Als ik mijn solo se V2, de opvolger geflascht heb, dan gebeurd het soms wel een kleine minuut voor hij een beeld geeft. Mijn tv gaat dan ook van blauw naar zwart. Dacht ook op een fout, maar omdat ik weggeropen was, had ik de vu effe laten staan. Na terugkeer gelukkig,ik zag de wizard.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 euro goedkoper wil niet zeggen dat het een klone is hoor.Heb mijn vu duo2 ook gekocht voor 319 euro ipv 419 en is een originele hoor.Goed uitkijken en kopen bij een erkende winkel.Ff googlen is de boodschap en kopen bij een keten van winkels.Die kunnen zich dit niet veroorloven.Mss is het zaols sat4 zegt  en wacht je niet lang genoeg.Bij een update van mijn duo2 moet ik soms ook enkele minuten wachten.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgelet, bepaalde ketens wegen zich wel aan clones. Of ze zijn ongewild slachtoffer? Dus steeds goed uit je doppen kijken!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...