Ga naar inhoud


Basis- en Familie-pakket zenders op een tweede kaart?


lujo

Aanbevolen berichten

Op CanalDigitaal website is duidelijk aangegeven dat je op een tweede kaart basis- of familie-pakket ontvangt. Afhankelijk van je abonnement.

 

http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/extra-tv-aansluiten/

 

Eerste kaart: BasisHD

Tweede kaart: Basis (zonder HD)

 

Eerste kaart: FamilyHD

Tweede kaart: Family (zonder HD)

 

Er is ook duidelijk aangegeven wat voor zenders in een BasisHD en FamilyHD zitten.

Maar om welke zenders het gaat bij een Basis- en Family-pakket wordt nergens vermeld.

 

Heeft iemand een overzicht met welke zenders je precies krijgt op een extra kaart?

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ja, de zenders uit het betreffende pakket zonder de HD zenders, met uitzondering van RTL 8 HD en Veronica HD, waarvan geen SD versie bestaat.

 

Verder zijn er de nodige uitzonderingen per abonnee, al dan niet ontstaan door het aanpassen van paketten in het verleden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Familie 2e kaart.

Npo, rtl, sbs zenders in sd muv veronica en rtl8.

Een en canvas hd.

Ngc, history, travel, eurosport en edge hd.

Ketnet, jimjam, duck, boomerang en cartoon network.

Discovery, tlc, id en c&i.

Ngc wild en mezzo hd

Foodnetwork en fine living hd.

Npo politiek/best, doc, zapp/humor en ons.

The q hd, 13th street rtl lounge en 24kitchen.

Nickelodeon, mtv, disney, comedy en tv oranje.

L1, Brabant, tv west en at5.

Retro, vh1/classic, mtv hits/dance/music en rock.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar heb je kennelijk al de eerste uitzondering,

 

Veronica en RTL 8 worden alleen in HD uitgezonden en zouden op je 2e kaart zonder HD pakket wel zichtbaar moeten zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste lujo

Op de extra kaart zonder extra HD ontvang ik inderdaad maar 6 zenders minder dan op de hoofdkaart met familie light HD.
Het verschil tussen Familie HD en Familie light HD zijn slechts twee zenders, Brava HD en Hustler HD en daarom betaal je €2,- per maand minder.

 

De lijst is actueel want ik heb hem vanmiddag nog gecontroleerd.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vind ik ook vreemd maar ze willen er geen ruchtbaarheid aan geven dat er ook het HD-Light pakket bestaan heeft en feitelijk nog steeds bestaat.

CanalDigitaal Satelliet schreef in dec.2014 op het Satellietforum dat ze het HD Light-pakket niet kennen en zeker niet in hun communicatie gebruiken.

Het bevreemd me daarom dat je nu kunt kiezen voor het FamileHD-light-pakket.
Om deze reden hebben ze dus ook geen lijst van het BasisHD-light-pakket en van het FamileHD-light-pakket.

Maar het is zeker vreemd te noemen dat ze geen lijst hebben welke zenders je op een extra kaart kunt ontvangen zonder extra HD. Daar  moet je gewoon recht op hebben.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de CanDig website, kan je zelfs film 1 HD toevoegen op je tweede kaart.

Iemand ervaring mee ?

Klopt dat wel. In het verleden werd die optie nooit gepromoot.

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...