Ga naar inhoud


Aanbiedingen van CanalDigitaal


lujo

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik dus brief van CanalDigitaal ontvangen.

 

Betreft: DM321RETKORTING_2eur

Actie: Korting van € 2,- per maand op uw abonnement

 

Het is dus gewoon een standaard actie en als je langer dreigt met opzeggen krijg je waarschijnlijk een betere aanbieding.

 

Wat er niet wordt vermeld is dat ik eerste maand (17,95 op mijn hoofdkaart) niet hoef te betalen. Dit is wel telefonisch meerdere malen bevestigd.

 

Iets zegt mij dat ik ze niet moet vertrouwen dat ik die 17,95 euro korting ga ontvangen als het niet vermeld staat.

 

Als ik inlog op http://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/zenderpakket-uitbreiden/ dan zie ik daar volgende staan:

smartcard Familie-pakket contract tot 30-11-2016

smartcard Extra kaart Familie-pakket contract tot 30-11-2016

 

Telefonisch is afgesproken dat ik FamilieHD-light zou krijgen. Er staat dus alleen Familie.

Zijn er mensen met een FamilieHD en/of FamilieHD-light pakker die willen kijken wat er bij hun staat?

aangepast door lujo
Link naar reactie
Delen op andere sites


Als CanalDigitaal vindt dat het familie HD-light pakket niet bestaat en dat dit gewoon het familiepakket is, dan snap ik niet waarom je op je extra kaart dan minder zenders krijgt. Er staat toch duidelijk op hun site dat je op de extra kaart zonder daarbij het extra HD-pakket er op te nemen bij een familiepakket ook het familiepakket ontvangt en dat is dus niet waar want je ontvangt dan niet RTL 4HD, RTL 5 HD, SBS 6 HD, RTL 7 HD en NET 5 HD.
Dat heet dan waarschijnlijk het familiepakket uitgekleed.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat kort of wat langer geleden?

 

Een kleine maand.

Hou er rekening mee dat je de spullen in drie zendingen ontvangt.

Na twee werkdagen de M7 sat801 decoder met Duo Lnb, dan twee werkdagen later een nieuwe oranje kaart als vervanging voor de zwarte kaart en dan nog 5 werkdagen wachten op de schotel.

Alles bij elkaar een goeie twee weken voordat je alle spulletjes kan gaan installeren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben gebeld, met aanbieding  voor online.nl internet aanbieding.

Toen ik aangaf dat ik bezig ben met glasvezel aansluiting en dat ik niks meer over hoop ga  halen met nieuwe contracten, was het gesprek gauw klaar.

Na een week kreeg ik een mail met aanbieding familie pakket voor de prijs van basis pakket wel 2 jarig contract.

Geen reactie gegeven, toen na een week een brief met zelfde aanbieding.

Ze willen wel klanten houden.

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een kleine maand.

Hou er rekening mee dat je de spullen in drie zendingen ontvangt.

Na twee werkdagen de M7 sat801 decoder met Duo Lnb, dan twee werkdagen later een nieuwe oranje kaart als vervanging voor de zwarte kaart en dan nog 5 werkdagen wachten op de schotel.

Alles bij elkaar een goeie twee weken voordat je alle spulletjes kan gaan installeren.

 

Had je het STB-pakket?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ben je te laat.

Bij een andere nieuwe poging, STB ook schriftelijk opgezegd, werd er niet gebeld door CanalDigitaal dus is CanalDigitaal een oude trouwe klant kwijt.

Die gaat nu naar Ziggo.

 

Gebeld en wilde opzeggen, maar ze kwamen met een mooi aanbod.

 

Met een beetje onderhandelen koste het op de beperkte verzendkosten van de schotel na, met een 2 jarig HD-Light pakket mij helemaal niets, is wel zo netjes van CDS. Tot mijn jaarlijkse bijdrage verrekend is, betaal ik niets, daarna 10 euro per maand.

 

Het liefst verkopen ze op dit moment alles in één over ADSL, dus zelfs zonder schotel kijken via IPTV, echter heeft dat op dit moment niet mijn interesse.

 

De standaard satelliet ontvanger is de M7 SAT801, dus niet de nieuwe smartcard die getrouwd zijn met de nieuwe ontvangers, want daar heb ik een hekel aan.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij CanalDigitaal houden we van tevreden klanten. En dat begint met een goede dienstverlening. Om die te kunnen geven, is het belangrijk dat we over de juiste informatie over onze klanten beschikken. Daarmee kunnen wij onze service nog meer toespitsen op uw wensen. Bovendien kunnen wij u dan ook persoonlijke aanbiedingen doen.

Wij vragen u om onderstaande vraag voor ons te beantwoorden:

 

Waar maakt u gebruik van CanalDigitaal

 

Als u vóór 12 januari 2016 uw reactie geeft, kunt u één van de HBO of Fox Sports Combi jaarabonnementen winnen.

 

 

Met u hulp verbeterd Canal digital haar service.

 

En zit je weer een jaar aan hun vast.

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...