Ga naar inhoud


Zenderwijzigingen november CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ook vandaag een hoop fta zenders van de Astra 2 toegevoegd in de zenderlijst van Canal digitaal

O.a.

ITV be en ITV be+1

STV

Pick en Pick+1

Challenge

Food Network +1

Travel Channel +1

PBS America

TV Record HD

 

Astra 1

Insight HD

DW TV

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


nu een BE en NL versie van eurosport2 met net hetzelfde beeld op dit moment.

beiden in SD en er bestaan HD versies van,spijtig dat men enkel voor Eurosport1 een HD versie wil vrij maken op satelliet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

HG5812 schreef gisteren:

Nog een (onverwachte) wijziging:
Eurosport 2nl is van de redelijk volle transponder 3211 (11914H) van de Astra 3 overgezet naar de Astra 1 op 12722H, 23500


Ja dat schreef CanalDigitaal Satelliet gisteren op hun forum. Ze willen deze transponder ontzien door ES2 sd te verhuizen naar de vrijgekomen plaats op 19,2. Dit plan hebben ze pas op het laatste moment doorgevoerd.
Blijkbaar komen ze er toch zelf ook achter dat die transponder wel erg vol zit waar ook nog eens 18 radiozenders op zitten.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt allemaal wat onoverzichtelijk.

 

Die prutfrequentie op Astra 1, daar zit nu Eurosport 2 SD, voor veel mensen die buiten de footprint zitten,

nog net te ontvangen, met 's avonds flink geblok van het beeld.

 

Volgende Eurosport kanalen staan nu bij mij open, (met smart card):

 

Eurosport 1 HD op 12129 V, Nederlandse versie, was op moment van schrijven NIET gecodeerd

Eurosport 1 HD op 12110 H, versie onbekend, maar wel met Nederlands geluid

Eurosport 2 SD op 12722 H, belabberde beeldkwaliteit, met blokkend beeld

Eurosport 2 HD op 12110 H, alleen Engels geluid, NL geluid uitgeschakeld, dit zou overigens NIET de UK versie zijn,

                                               was vroeger een NL versie

 

Dat laatste alleen Engels geluid heeft, heeft dat met rechten te maken, indien niet, waarom staat ie dan open voor NL,

en misschien ook voor Vlaanderen kijkers?

 

Waarom niet alle zenders met een toevoeging van het land?, zodat je weet wat NL of Vlaanderen edities zijn

Ik heb dit dan maar zelf gedaan, met Dreambox Edit en hoop dat ik het goed heb gedaan.

  • Like 1

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De enige die je een antwoord kan geven is de Provider,

Al het overige is speculatief.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport HD (12110): Benelux

Eurosport 2HD (12110): International

Eurosport HD (12129): Nederland

 

12721 op 19 oost bevat drie Eurosport kanalen:

 

Eurosport 2 Deutschland

Eurosport 2 Nederland

Eurosport 2 België

 

 

Het lijkt me iets in deze richting als je de coderingen bekijkt. CDNL heeft EU2 HD Benelux afgelopen zomer weg gehaald en ingewisseld voor EU2 SD Nederland voor de MotoGP en aankomende Serie A.

 

Alleen EU1 HD NL (voorkeur 28) en EU2 SD NL (voorkeur 29) zitten in de zenderlijst (te samen met de Duitse FTA op voorkeur 158).

 

Op 643 zit weer Eurosport Int. SD. Deze gaat alleen met mijn BasisHD kaart niet open, iemand?

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook vandaag een hoop fta zenders van de Astra 2 toegevoegd in de zenderlijst van Canal digitaal

O.a.

ITV be en ITV be+1

STV

Pick en Pick+1

Challenge

Food Network +1

Travel Channel +1

PBS America

TV Record HD

 

Astra 1

Insight HD

DW TV

Alle nieuwe zenders op de astra 2 staan niet in de zenderlijst op de Philips dsr 7141, net als ITV1 +1

Op de M7 SAT801 geeft geen zenderbenaming van de toegevoegde astra 2 zenders.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...