Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Er is al veel gesproken over het probleem dat bij een ci bij opname van 2 transponders eentje zwart is.

Maar ik vraag me af, door welke beperking?

Kan de vu niet overweg bij 2 verschillende transponders met de ci module?

Of is het de module die de beperking heeft.

Bij een multicam, die je zelf kan programeren staat er dat je meer dan 5 streams kan decoderen.

Zowel in pli als in vti, kan je bij het ci menui nstellen, multistream ja nee auto.

Maar waar zit de beperking dan?

Ook raar dat een ci niet wordt aangesproken bij gebruik van een usb tuner. De kaartlezers wel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

De beperking zit in de CI-module.

Enige oplossing is een softcam gebruiken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Ik draai al enkele maanden oscam, maar helaas ondersteund die niet elke smartcard. Daarom is er soms noodzaak een ci(+) te gebruiken.

En ik was nieuwsgierig.

Maar waarom staat er dan in kan wel tot 5 streams decoderen? Handleiding van de module.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ga er maar vanuit dat dit soort ongein de oorsprong heeft in het feit dat in enigma software de ondersteuning van de ci module zeer basaal is en absoluut nog niet gepokt en gemazeld is.

Vermoedelijk kan de software op dit moment maar 1 stream naar de ci module tegelijk sturen. Ze zijn dus niet in staat om 5 verschillende streams tegelijk naar dezelfde ci te transporteren en de 5 gecrypte streams goed terug te voeren.

Geplaatst:

Ik draai al enkele maanden oscam, maar helaas ondersteund die niet elke smartcard. Daarom is er soms noodzaak een ci(+) te gebruiken.

En ik was nieuwsgierig.

Maar waarom staat er dan in kan wel tot 5 streams decoderen? Handleiding van de module.

Welke smartcard is dat dan die niet door OScam ondersteund wordt?

Waarschijnlijk bedoel je dat je een RSA-, box en/of aes-key nodig hebt?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Welke smartcard is dat dan die niet door OScam ondersteund wordt?

Waarschijnlijk bedoel je dat je een RSA-, box en/of aes-key nodig hebt?

Inderdaad, en om anderen geen schade te berokkenen, en niet te flirten met de regels, kan ik melden dat het een dergelijke kaart is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...