Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand die een wel werkende link weet om de software voor het uitrichten van een Big Bisat OFFline te downloaden is?

Dd

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst: (aangepast)

Een "app" kun je downloaden en installeren op je mobiel toestel via "google ap's".

Voor PC gebruikers de gewone link en je ligging aanduiden via het rode pijltje , kies voor Europa en daarna bvb. België en duid de satellieten aan die je wenst te installeren op je Big Bisat.

http://pointage.visiosat.com/Default.aspx

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Een "app" kun je downloaden en installeren op je mobiel toestel via "google ap's".

Voor PC gebruikers de gewone link en je ligging aanduiden via het rode pijltje , kies voor Europa en daarna bvb. België en duid de satellieten aan die je wenst te installeren op je Big Bisat.

http://pointage.visiosat.com/Default.aspx

Bedankt,

Alleen, het lukt niet om de gegevens voor frankrijk in te geven, laat staan de plaats in frankrijk waar het moet gaan gebeuren. Onder Europa staan slechts enkele landen, en frankrijk staat er niet bij.

En, het rare is dat als ik de gegevens overneem van Google maps, krijg ik de indruk dat de resultaten dezelfde zijn als deze die ik moest maken toen ik de antenne bij mij in Vlaanderen plaatste.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst: (aangepast)

Beste Dennisdaf

Ik vraag me af wat je nu allemaal van plan bent.
Nu vraag je weer de berekening van een Visiosat BigBisat.
Een paar dagen geleden had je het over een Triax 78 en een Visiosat SMC 120. Je had ook een Triax 64 en een Satenne R2.
Dan weer de locatie Chamborigaud en dan weer Albufeira en ook Vlaanderen.
Ik krijg stellig de indruk dat je het sat4all-forum bezig wilt houden met al je vragen.

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Beste Dennisdaf

Een paar dagen geleden had je het over een Triax 78 en een Visiosat SMC 120. Je had ook een Triax 64 en een Triax 78 en een Satenne R2.

Ik krijg stellig de indruk dat je het sat4all-forum bezig wilt houden met al je vragen.

Gewoon volgen wat de persoon vraagt waar het moet geplaatst worden.

Die vraagt Astra 1, astra2, astra3, en Hotbird.

Ik zei, nadat ik her en der even keek, dat het A1, A3, En HB, verhaal geen probleem zou zijn, doch dat ik ( net zoals in Portugal) vrees voor A2.

Daarop kwam het verhaal van de Wavefrontier T90, en omdat ikzelf een Big Bisat heb staan, en de persoon dat hier tijdens het weekend zag, komt ook die mee in het verhaal.

Kijk, iemand of het nu een man of vrouw is die een schotel wil voor tv ontvangst, maar het HELEMAAL niets van afweet reageerd als een vrouw die niet weet wat ze wil.

Vandaar. Zo eenvoudig.

Portugal is bij een vriend in Albufeira.

Chamborigaud wordt bij een schoonbroer ( voor de Nederlandse lerzers "zwager") en vlaanderen is thuis waar zoals hierboven gezegd is ikzelf een Big Bisat heb staat, zie avatar.

En, forum bezig houden niet, proberen anderen een probleemloos kijken bezorgen wel.

Geloof me, ik zou veel liever zeggen bekijk het maar, maar ik hou er wel gratis verblijven aan over.

En 4 maal of meer gratis in Albufeira verblijven, 2 a 3 maal naar Frankrijk en dan eens niet om te werken, je zou voor minder denk ik.

Geplaatst:

Maakt niet uit dat Frankrijk er niet bij staat. Gewoon België aanklikken en het rode ballonnetje op de juiste plaats in Frankrijk zetten

Nu ook gezien, is inderdaad al een verschil van 3° meer skew voor de schotel

Geplaatst:

Voor de A1,A2,A3 en HB in Chamborigaud ( heb het centrum gekozen , als het iets in de omgeving is geen probleem )

Wel een redelijke mooie kanteling ( +/- 15 gr. )  van de schotel.

post-37533-0-57546900-1445970350_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

In Chamborigaud de Astra 1-2-3 en Hotbird ontvangen met een Visiosat BigBisat is geen probleem maar voor de Astra 2 alleen de Europabeam (ongeveer 200 zenders) en niet de UK-Spotbeam.

Geplaatst:

Beste Dennisdaf

Een paar dagen geleden had je het over een Triax 78 en een Visiosat SMC 120. Je had ook een Triax 64 en een Satenne R2.

BTW, Ik heb geen berekening gevraagd voor een Big Bisat, ik heb naar de berekeningssoftware gevraagd.

De triaxen, en de Satenne 2 zijn helemaal wat anders, dat heeft dan weer te maken met een installatie op een vrachtwagen, maar dat wist jij toch?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...