Ga naar inhoud


Turkije haalt nieuwszenders uit de lucht


Sprietje

Aanbevolen berichten


Tja, en dat wil bij de EU. Macht en geld, maar democratie, ho maar!

 

Eens zien of de EU politiek zich laat chanteren met het vluchtelingen probleem.

 

De Turk komt er wat mij aangaat never nooit niet bij zolang er geen persvrijheid, democratie en vrijheid van meningsuiting is.

Het kan mij nl niet bommen hoeveel "vluchtelingen" ze voor Europa opvangen in hun land.

 

En mocht Geert zijn partij de grootste worden na de verkiezingen dan gebeuren er nog gekke dingen. Je moet je toch doodschamen met zo'n man als minister president met zijn foute opmerkingen. Die gaat hij dan ook scanderen op diverse bijeenkomsten met andere buitenlandse kopstukken. Daarnaast zal hij zeker proberen de grenzen dicht te gooien en europa inclusief euro eruit te gooien.

Ik zeg bewust Geert zijn partij want de man duld naast zichzelf helemaal niemand. Wat er verder in die partij zit zijn enkel stromannetjes die roepen Geert wat ben je goed bezig. Ik moet nog zien of hij zijn zeteltjes allemaal gevuld kan krijgen met personen (en houden!).

Over de kwaliteit zullen we het maar niet hebben. Dat gaat nog ernstige problemen geven op divers bestuurlijk vlak!

Maar goed, des te eerder valt hij eens voor het oog van de gewone man een keer goed door de mand (!)

En kan zijn clubje toegevoegd worden aan de geschiedenisboekjes zoals dat eerder ook al gebeurde met de partij van Janmaat.

 

Ik mag aannemen dat de vakpers met alle soortens van genoegens de man en zijn trawanten in diskrediet zal proberen te brengen.

 

We gaan het beleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen inderdaad niet om hem heen maar de PVV kan domweg niet regeren omdat ze geen competente mensen in de partij hebben zitten.

En om even weer terug te keren naar het onderwerp: megalomane Erdogan snoert alle competente Turken de mond vanuit zijn megalomane paleis. Een gevaarlijk heerschap met een bekrompen wereldbeeld.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen inderdaad niet om hem heen maar de PVV kan domweg niet regeren omdat ze geen competente mensen in de partij hebben zitten.

Alsof partij Rutte zo competent is, die man weet echt helemaal niet wat er gaande is of doet net alsof zijn neus bloed, wat dat betrefd geen haar beter dan de politiek Turkije, er is enkel een verschil in handelen achter ieders rug om of gewoon publiek.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

... wat dat betrefd geen haar beter dan de politiek Turkije ...

Och, ze gooien je hier niet gelijk in de bak als je kritiek hebt op de leiding.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet meteen ...

Dat is nauwelijks een geruststelling.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Nederlandse politiek is niet beter... als er kritiek kan zijn gaan informatieavonden niet door.... etc etc. Politiek is in Nederland even corrupt en verdorven als in andere landen.... dat is nu eenmaal politiek. Verschil is dat het hier geniepige en valse politiek is en dat de meeste politici denken dat ze heiliger zijn dan de paus. Ik ben er vrijwel zeker van dat "de politiek" in Nederland nauwelijks een kwart van de bevolking vertegenwoordigt.  Laat Geert maar komen!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens zien of de EU politiek zich laat chanteren met het vluchtelingen probleem.

 

De Turk komt er wat mij aangaat never nooit niet bij zolang er geen persvrijheid, democratie en vrijheid van meningsuiting is.

Het kan mij nl niet bommen hoeveel "vluchtelingen" ze voor Europa opvangen in hun land.

 

En mocht Geert zijn partij de grootste worden na de verkiezingen dan gebeuren er nog gekke dingen. Je moet je toch doodschamen met zo'n man als minister president met zijn foute opmerkingen. Die gaat hij dan ook scanderen op diverse bijeenkomsten met andere buitenlandse kopstukken. Daarnaast zal hij zeker proberen de grenzen dicht te gooien en europa inclusief euro eruit te gooien.

Ik zeg bewust Geert zijn partij want de man duld naast zichzelf helemaal niemand. Wat er verder in die partij zit zijn enkel stromannetjes die roepen Geert wat ben je goed bezig. Ik moet nog zien of hij zijn zeteltjes allemaal gevuld kan krijgen met personen (en houden!).

Over de kwaliteit zullen we het maar niet hebben. Dat gaat nog ernstige problemen geven op divers bestuurlijk vlak!

Maar goed, des te eerder valt hij eens voor het oog van de gewone man een keer goed door de mand (!)

En kan zijn clubje toegevoegd worden aan de geschiedenisboekjes zoals dat eerder ook al gebeurde met de partij van Janmaat.

 

Ik mag aannemen dat de vakpers met alle soortens van genoegens de man en zijn trawanten in diskrediet zal proberen te brengen.

 

We gaan het beleven!

 

 

Het probleem is, even simpel gezegd, binnen het Binnenhof, in de tweede kamer, ben je immuun en mag je roepen wat je wilt.

 

Volgens de peilingen wordt er vanuit gegaan dat ook hoog opgeleiden de draai naar rechts, (Wilders) hebben gemaakt.

Je zou toch denken dat zulke lui beter kunnen nadenken.

 

Wilders roeptoetert van alles, maar als je hem om dé oplossing vraagt, raakt ie in paniek.

In welk programma dan ook, waar hij wordt ondervraagt, moet je maar eens opletten; als hij op zijn lippen begint te bijten of ze trillen,

raakt ie in paniek en komt er niet meer uit.

 

En Sjaak(k):

"Ik denk het niet, hij vertegenwoordigd wel de mening van een paar miljoen stemmers in Nederland....",

dit geeft wel aan hoe ver Nederland gezakt is.

 

En nu nog Turkije, waar ik woon,

 

De (nieuws)zenders die uit de lucht zijn gehaald, zijn weer terug, maar hoe?.

Ze hebben allemaal een zwaai moeten maken richting Erdogan en Davutoglu.

In NL heeft iedere partij, om de beurt, 2X per dag, zendtijd van 5 min.

Hier ook??, AKP (Erdogan), 92% van de zendtijd, de overigen maar 8%.

​Zo kan je natuurlijk niet geïnformeerd worden.

Erdogan en Davutoglu reizen wat af de laatste weken, dan weer in Izmir, dan weer Antalya, Samsung, Malatya en ga maar door,

overal gaan ze naar toe.

Alle nieuwszenders, maken daar een live verslag van, de gehele dag alleen maar die 2 smoelen in beeld en een volk dat er op afkomt, met honderdduizenden.

Volgens mij krijgen ze geld om op te dagen.

 

Maar er is een kentering, begon al met de vorige verkiezingen, Erdogan zal moeite hebben** om zijn meerderheid terug te krijgen.

Het is te hopen dat dit niet lukt, want dan wordt Turkije binnenkort geregeerd  op presidiale wijze.

Ofwel, de president heeft de volledige macht over het land.

 

​** Of de verkiezingen worden gemanipuleerd.

 

Erdogan en zonen worden nu al beschuldigd van corruptie, een lange arm richting Nederland, et cetera.

Het is toch niet normaal, dat je als Turk in NL, een brief krijgt om te stemmen op de AKP.

​Erdogan trekt zich ook niks aan van de grondwet en laatste nieuws, het afschuwelijke, dure paleis van hem, wordt nog vergroot.

 

Weldenkende mensen hier geven hem de bijnaam: 2e Putin, narcist en dictator.

 

Ben benieuwd of na de verkiezingen de "foute" zenders weer terugkeren naar normaal.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is, even simpel gezegd, binnen het Binnenhof, in de tweede kamer, ben je immuun en mag je roepen wat je wilt.

 

Volgens de peilingen wordt er vanuit gegaan dat ook hoog opgeleiden de draai naar rechts, (Wilders) hebben gemaakt.

Je zou toch denken dat zulke lui beter kunnen nadenken.

 

Wilders roeptoetert van alles, maar als je hem om dé oplossing vraagt, raakt ie in paniek.

In welk programma dan ook, waar hij wordt ondervraagt, moet je maar eens opletten; als hij op zijn lippen begint te bijten of ze trillen,

raakt ie in paniek en komt er niet meer uit.

 

En Sjaak(k):

"Ik denk het niet, hij vertegenwoordigd wel de mening van een paar miljoen stemmers in Nederland....",

dit geeft wel aan hoe ver Nederland gezakt is.

 

En nu nog Turkije, waar ik woon,

 

De (nieuws)zenders die uit de lucht zijn gehaald, zijn weer terug, maar hoe?.

Ze hebben allemaal een zwaai moeten maken richting Erdogan en Davutoglu.

In NL heeft iedere partij, om de beurt, 2X per dag, zendtijd van 5 min.

Hier ook??, AKP (Erdogan), 92% van de zendtijd, de overigen maar 8%.

​Zo kan je natuurlijk niet geïnformeerd worden.

Erdogan en Davutoglu reizen wat af de laatste weken, dan weer in Izmir, dan weer Antalya, Samsung, Malatya en ga maar door,

overal gaan ze naar toe.

Alle nieuwszenders, maken daar een live verslag van, de gehele dag alleen maar die 2 smoelen in beeld en een volk dat er op afkomt, met honderdduizenden.

Volgens mij krijgen ze geld om op te dagen.

 

Maar er is een kentering, begon al met de vorige verkiezingen, Erdogan zal moeite hebben** om zijn meerderheid terug te krijgen.

Het is te hopen dat dit niet lukt, want dan wordt Turkije binnenkort geregeerd  op presidiale wijze.

Ofwel, de president heeft de volledige macht over het land.

 

​** Of de verkiezingen worden gemanipuleerd.

 

Erdogan en zonen worden nu al beschuldigd van corruptie, een lange arm richting Nederland, et cetera.

Het is toch niet normaal, dat je als Turk in NL, een brief krijgt om te stemmen op de AKP.

​Erdogan trekt zich ook niks aan van de grondwet en laatste nieuws, het afschuwelijke, dure paleis van hem, wordt nog vergroot.

 

Weldenkende mensen hier geven hem de bijnaam: 2e Putin, narcist en dictator.

 

Ben benieuwd of na de verkiezingen de "foute" zenders weer terugkeren naar normaal.

jij bent een paralelci of gezi zekali dan weet jij genoeg.

​** Of de verkiezingen worden gemanipuleerd=dit hebben jullie zelf bij de vorige verzkiezingen gedaan in het oosten van het land o.a. bedreiging met de dood als je niet stemde op de hdp! 

Weldenkende mensen=paralelci en gezi zekali.

Erdogan en zonen worden nu al beschuldigd van corruptie=natuurlijk moet je iets de wereld in helpen wil je iemand kunnen beschuldigen van iets, dan gaan we niet praten over de rijkdommen die jou "weldenkende mensen" hebben vergaard?

Het is toch niet normaal, dat je als Turk in NL, een brief krijgt om te stemmen op de AKP= dit betreft een e-mail van het ministerie uit Turkije om je stemrecht als Turks staatsburger te gebruiken voor de verkiezingen in Turkije, en bij mij in de e-mail staat niet dat ik moet stemmen op welke partij dan ook, hier krijgen we toch ook brieven van partijen in de bus om te stemmen op die partij? 

Volgens mij krijgen ze geld om op te dagen=laten we maar niet praten over het geld dat die zogenaamde "weldenkende mensen" hebben gegeven om demonstranten op straat te krijgen in 2013 in Istanbul en andere steden in Turkije om een coup te plegen!!

​Erdogan trekt zich ook niks aan van de grondwet= rechten en plichten volgens de grondwet uit 1980, AKP heeft op dit gebied niets veranderd.

een volk dat er op afkomt, met honderdduizenden=correctie soms met miljoenen! 

het afschuwelijke, dure paleis van hem=jij bent dus een paralelci of gezi zekali, je moet je diep schamen om dit soort dingen over je "eigen land en president te schrijven" schaam je!!! 

en ten slotte die MSM media de telegraaf, laat ze maar eens vloeken naar de Nederlandse Koning en familie, kijken hoe lang het duurt voordat

er actie door het AIVD wordt ondernomen (want dit soort dingen doen die zogenaamde "nieuwszenders" de hele dag door op televisie en in hun kranten in Turkije)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

het afschuwelijke, dure paleis van hem=jij bent dus een paralelci of gezi zekali, je moet je diep schamen om dit soort dingen over je "eigen land en president te schrijven" schaam je!!! 

 

Wie moet zich hier schamen als het magalomane paleis een feit betreft. De boodschapper, of de bewoner en opdrachtgever?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij bent een paralelci of gezi zekali dan weet jij genoeg.

​** Of de verkiezingen worden gemanipuleerd=dit hebben jullie zelf bij de vorige verzkiezingen gedaan in het oosten van het land o.a. bedreiging met de dood als je niet stemde op de hdp! 

Weldenkende mensen=paralelci en gezi zekali.

Erdogan en zonen worden nu al beschuldigd van corruptie=natuurlijk moet je iets de wereld in helpen wil je iemand kunnen beschuldigen van iets, dan gaan we niet praten over de rijkdommen die jou "weldenkende mensen" hebben vergaard?

Het is toch niet normaal, dat je als Turk in NL, een brief krijgt om te stemmen op de AKP= dit betreft een e-mail van het ministerie uit Turkije om je stemrecht als Turks staatsburger te gebruiken voor de verkiezingen in Turkije, en bij mij in de e-mail staat niet dat ik moet stemmen op welke partij dan ook, hier krijgen we toch ook brieven van partijen in de bus om te stemmen op die partij? 

Volgens mij krijgen ze geld om op te dagen=laten we maar niet praten over het geld dat die zogenaamde "weldenkende mensen" hebben gegeven om demonstranten op straat te krijgen in 2013 in Istanbul en andere steden in Turkije om een coup te plegen!!

​Erdogan trekt zich ook niks aan van de grondwet= rechten en plichten volgens de grondwet uit 1980, AKP heeft op dit gebied niets veranderd.

een volk dat er op afkomt, met honderdduizenden=correctie soms met miljoenen! 

het afschuwelijke, dure paleis van hem=jij bent dus een paralelci of gezi zekali, je moet je diep schamen om dit soort dingen over je "eigen land en president te schrijven" schaam je!!! 

en ten slotte die MSM media de telegraaf, laat ze maar eens vloeken naar de Nederlandse Koning en familie, kijken hoe lang het duurt voordat

er actie door het AIVD wordt ondernomen (want dit soort dingen doen die zogenaamde "nieuwszenders" de hele dag door op televisie en in hun kranten in Turkije)

 

 

Als ik jou was, zou ik de media toch eens beter bekijken en of lezen en dan is de Televaag, de krant voor wakkere mensen?? echt niet waar je het zoeken moet.

 

Je schrijft totale onzin, het is na de verkiezingen Erdogan geweest die de Kurden weer is gaan aanvallen. De Kurden hebben zelf twee jaar geleden het aanvallen op de Turken stopgezet.

En waarom deden Erdogan/Davutoglu dit, om dat zij de absolute macht willen behouden.

Twee heerschappen die beter de politiek zouden verlaten, zo heb je geen democratie.

 

Vergelijk het met NL, het zou hetzelfde zijn als Rutte de VARA/VPRO uit de lucht haalt, want kritisch,

is toch te gek voor woorden.

 

Bovendien zijn de verkiezingen in het zuid oosten, helemaal niet gemanipuleerd.

Ben bang dat dit vandaag wel gebeurt, want Erdogan is er op gebrand het alleen recht van bestuurder,

binnen te halen.

Als je totaal geen kritiek kunt verdragen, moet je  op een onbewoond eiland gaan wonen.

Dat heeft ie al, zijn "Witte Paleis" moet ie maar binnen blijven.

 

http://www.zamanvandaag.nl/nieuws/turkije/12468/door-erdo%C4%9F-regime-overgenomen-kritische-media-omgevormd-tot-pro-erdo%C4%9F

 

http://www.zamanvandaag.nl/nieuws/binnenland-turkije/12466/koenders-roept-turkse-ambassadeur-op-matje

 

http://www.zamanvandaag.nl/nieuws/turkije/12467/gok-erdo%C4%9F-lijkt-te-mislukken

 

http://www.zamanvandaag.nl/nieuws/opinie/12382/ik-ben-gecensureerd

 

Voor de NL-ers die wat meer over het Ak Saray willen weten:

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ak_Saray

 

En hier Erdogan: https://nl.wikipedia.org/wiki/Recep_Tayyip_Erdo%C4%9Fan

 

Heb het maar bij Wiki P en Zaman Vandaag opgezocht, want er is genoeg in het Türks te vinden, maar dat moet ik dan weer gaan vertalen.

 

En de weldenkende mensen die ik hier ken, zijn geen rijke mensen, maar gewone mensen net als ik.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...