Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vraagje over UHD zenders.

Heb de Vu+ Uno een 7-tal UHD (demo) zenders laten inlezen.

Op Insight en Pearl TV 4K UHD na, staan ze allemaal bij de zenders van 19.2. (deze 2 worden dus niet ingelezen)

Als ik SES UHD Demo, HEVC UHD en UHD TV activeer, zie ik alleen maar het scherm wat je ziet als de radio is geactiveerd.

Fashion 4k preview geeft wel aardig beeld.

Heb de laatste gegevens ingevoerd van KingOfSat.

Ligt het aan de Uno c.q. instellingen dat e.e.a. niet werkt, of moet je hiervoor de Vu+ 4K hebben?

Geplaatst:

Je Ontvanger moet wel UHD ondersteunen volgens mij waar jij kijkt is niet echte UHD mijn dreambox ondersteund het ook niet,kijk ik via samsung die heeft wel een satelietontvanger erin daarmee kan ik de UHD kanalen wel zien.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

• Moderator
Geplaatst:

Elke UHD Samsung TV en zo een beetje alle Samsung HD tv's.

En niet alleen Samsung, alle moderne toestellen hebben tegenwoordig een DVB S/C/T tuner.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Oei, dat wist ik niet.

Heb zelf ook een recente Samsung, hoe werkt dit dan aub c.q. hoe kan ik die in mijn tv activeren?

Heb je dan geen Vu+ ontvanger meer nodig, of is dit te simpel gedacht?

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer je een ingebouwde satelliet ontvanger ingebouwd hebt zie je dit snel genoeg aan de achterkant, daar zit dan naast de gewone antenne aansluiting ook een F-antenne connector.Verder gewoon de gebruiksaanwijzing raadplegen, RDFM!

Je hebt ook nog een CI module nodig om je kaart in de tv te kunnen gebruiken.

Open verder hiervoor een eigen onderwerp, dit onderwerp gaat over UHD zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen