Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de liefhebbers zijn ze er weer .

Non stop Xmas clips

Momenteel Heart xmas en Blissmas  op 28.2 en snel zullen er meerdere volgen.

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Geplaatst:

Nu al?, heb nog een zak vol paaseieren, die moeten eerst op.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

• Moderator
Geplaatst:

De Drs. is laat dit jaar, normaal maakt hij de eerste melding over de kerstballen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Volgens mij zaten we al ruim een week geleden (even) te kijken naar True Christmas.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.

• 3 weken later...
Geplaatst:

En voor degene die het ex multichoice pakket kunnen ontvangen, ook al 2 weken een kerstkanaal.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• 2 weken later...
Geplaatst:

De Drs. is laat dit jaar, normaal maakt hij de eerste melding over de kerstballen.

Ik ben het inderdaad vergeten.

Maar ik kon mijn geluk niet op toen ik "Coming Home For Christmas" van Chris Rea weer hoorde. :D

Gelukkig is hier de Kerststemming matig want dat kennen ze hier niet. Ik moet ook gewoon werken tijdens de Kerstdagen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

• Moderator
Geplaatst:

Eindelijk een geldige reden om je (ex)schoonmoeder niet te hoeven ontvangen met kerstmis. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Gelukkig is hier de Kerststemming matig want dat kennen ze hier niet. Ik moet ook gewoon werken tijdens de Kerstdagen.

Maar wel vrij iedere vrijdag en meevasten tijdens de ramadan?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.

Geplaatst:

Blissmas is inderdaad naar het kerkhof vertrokken volgens Kingofsat

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Geplaatst:

Maar wel vrij iedere vrijdag en meevasten tijdens de ramadan?

Ja...klopt...maar zondag is een werkdag.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...