muppet Geplaatst: 3 november 2015 Geplaatst: 3 november 2015 Ik ben op zoek naar een HD beamer met min 2 hdmi aansluitingen. Wat is beter lamp of led ik zie ook 1:1000 of 1:100000 staan wat kan ik hiermee. De beamer mag iets van rond de 600 tot 800 € kosten. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Beheerder Michel Geplaatst: 14 november 2015 Beheerder Geplaatst: 14 november 2015 Je verteld eigenlijk niet wat je er mee gaat doen en dat is wel erg belangrijk voor de keuze. Hoofdzakelijk film/tv of hoofdzakelijk PC dekstop? Het als om film/tv gaat zou ik denk gaan voor de BenQ W1070+. De keuze is zeer beperkt in deze prijsklasse. Doe je er 200-250 euro bij wordt de keuze een stuk eenvoudiger. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
muppet Geplaatst: 16 november 2015 Auteur Geplaatst: 16 november 2015 Het gaat bij ons in de bedrijfskantine hier zit een satteliet ontvanger op aangesloten verder word de beamer ook gebruikt voor presentaties. De beamen die nu hangt is een 10 jaar oude Hitachi. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Moderator ceesv Geplaatst: 16 november 2015 Moderator Geplaatst: 16 november 2015 Projectie bij daglicht of in een ruimte die wat is afgeschermd voor invallend licht? Is het ventilator geluid een overweging of moet de projector tijdens presentaties fluister stil zijn? Hang je de projector aan het plafond, zal je moeten kijken of je de projector wil bedienen via een webinterface of de afstandsbediening. Denk eraan dat je snel met langere signaal kabels moet rekenen, en eventueel via lan kabel converters het beeldsignaal moet gaan transporteren. Welke signaal ingangen heb je nodig, HDMI, VGA, Component, S-Video, Komt de projector recht en evenwijdig voor het projectievlak te hangen of onder een hoek, en moet de projector dat kunnen compenseren? Keystone correctie? Is lens shift nodig? Wil je een 12 volt triggeer signaal voor een electrisch projectie scherm hebben ? Is 3-D ondersteuning nodig? Stel eens een lijstje samen met wensen. Op welke afstand wil je welke afmetingen projecteren? is een zoomlens nodig? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
muppet Geplaatst: 16 november 2015 Auteur Geplaatst: 16 november 2015 De projector hangt aan het plafond Bediening afstandsbediening is genoeg Ik heb hdmi nodig 2x 1 hdmi +- 7,5 meter 1 hdmi +- 10 meter Projector hangt nagenoeg recht voor het scherm keystone is wel nodig Lens scherpstellen wel handig maar kan wel met de hand gedaan hebben Geen 12v trigger signaal 3d ondersteuning niet nodig vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
satmenneke Geplaatst: 16 november 2015 Geplaatst: 16 november 2015 Een full "native"HD beamer tussen de 600 - 800 euro ken ik niet. Ik denk ook dat je je budget moet aanpassen meer richting het dubbele !!! Een Panasonic PT-AH1000 zit op een advies van €1600,- incl.btw 1080P / 2800 ANSI / 2 HDMI ; 1xRCA ; 1xRGB / verticale keystone / throw ratio 1.35 - 2,7 : 1
Moderator ceesv Geplaatst: 16 november 2015 Moderator Geplaatst: 16 november 2015 10 meter HDMI is echt op het randje, misschien werkt het, maar garantie is er niet. 7,5 meter HDMI heb je al een bijzonder goede kabel voor nodig. Je kan ook eens kijken naar het merk Optoma, bijvoorbeeld de Optoma DH1017 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
muppet Geplaatst: 16 november 2015 Auteur Geplaatst: 16 november 2015 Ik heb op het internet een benq w1070 gevonden is dit wat of zit hier een addertje onder het gras. @ceesv ik probeer gewoon de kabels heb al vaker een kabel van 7,5 meter of meer gelegd van een budget merk en dit werkt nog steeds goed. @satmenneke voor die beamer voor jouw krijg ik helaas geen akkoord voor dus zal een beetje moeten middelen vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Beheerder Michel Geplaatst: 21 november 2015 Beheerder Geplaatst: 21 november 2015 Een full "native"HD beamer tussen de 600 - 800 euro ken ik niet. Ik denk ook dat je je budget moet aanpassen meer richting het dubbele !!! Een Panasonic PT-AH1000 zit op een advies van €1600,- incl.btw 1080P / 2800 ANSI / 2 HDMI ; 1xRCA ; 1xRGB / verticale keystone / throw ratio 1.35 - 2,7 : 1 De BenQ W1070+ doet gewoon 1080p en kost rond de 825 euro. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 22 november 2015 Geplaatst: 22 november 2015 ps kabel... voor mij na 6 kabels te hebben getest aan de nieuwe Panasonic LED/LCD Come Back Josh Rouse
muppet Geplaatst: 23 november 2015 Auteur Geplaatst: 23 november 2015 Bedankt Michel en tonskidutch vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen