KD021 Geplaatst: 4 november 2015 Geplaatst: 4 november 2015 Belgie/Telenet met c1+ smartcard programmeren. Heeft iemand hier uitleg voor of waar kan ik de werkwijze voor vinden Alvast bedankt
sattv4iedereen Geplaatst: 4 november 2015 Geplaatst: 4 november 2015 Je hebt het waarschijnlijk over ci+. Het enige dat je hier daarover mag vragen is: hoe heractiveer ik die module met kaart, en dat is via mijn telenet via de tabblad televisie. Andere vragen, zullen je niet ten harte worden genomen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Kabeltje87 Geplaatst: 4 november 2015 Geplaatst: 4 november 2015 En mag dit dan niet geweten zijn hoe je een CI+ module met kaart van Telenet actief krijgt in een enigma ontvanger? Is dat ook al illegaal? Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
sattv4iedereen Geplaatst: 4 november 2015 Geplaatst: 4 november 2015 Volgens bepaalden wel, of in een grijze zone. Maar de vraag om de smarcard te programmeren, doet me iets denken, wat hier niet besproken mag worden. Tenzij dat de kaart niet meer werkt, en de vraag is om ze te heractiveren, is mijn eerste antwoord. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast Mimisiku Geplaatst: 4 november 2015 Geplaatst: 4 november 2015 Er zijn inmiddels een aantal Enigma2 ontvangers die met een CI+ overweg kunnen. Uiteraard zonder enige vorm van blijvende 'kijkgarantie'. VU+ en Xtrend modellen werken hier al mee... Kwestie van proberen..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen