Ga naar inhoud

(Mutant 2400HD) openATV geen geluid op Ons ZIGGO

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die vind je in \etc\enigma2 in je bouquet 'Ziggo' of hoe je hem ooit zelf opgeslagen hebt.. Nieuwe kabelscan kan ook.. Alleen wel vreemd omdat er bij ONS (Nostalgienet) naar mijn weten niets is gewijzigd..

Geplaatst:

Heb je de downmix wel op AAN staan? Nostalgienet/ONS heeft geen Dolby Digital signaal maar gewoon MONO en STEREO.... En dat al als je mazzel hebt... Gaat je audio direct van de box naar de TV of zit daar een audio-set t.b.v. dolby Digital tussen?

Geplaatst:

Heeft het eerst gewoon gedaan. Ik heb alles geprobeerd Instelling is nu downmix aan en stereo. Rechtstreeks op TV met HDMI.

Lijst van Hans erin. Ook heb ik nog een Ziggo cablescan gedaan. In Hans zijn lijst gewoon beeld en in de Ziggoscan ook. Echter in beide geen geluid.

Geplaatst:

Gewoon geluid hier. Is ook recent niets aan de uitzending gewijzigd...

post-31054-0-51059100-1446912084_thumb.jpeg

Geplaatst:

Ja en op satelliet werkt uitstekend alleen geen geluid op Ons voorheen Nostalgienet.

Ik heb zelf ook een Mutant 1200 maar dit is echt een single tuner DVB-S2 en geen DVB-C?

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Geplaatst:

Ja en op satelliet werkt uitstekend alleen geen geluid op Ons voorheen Nostalgienet.

Fenzo ik heb het verkeerd gelezen die van mij is een HD2400 met een C-tuner en 2 sattuners

Geplaatst:

(Mutant 2400HD) Kop van de vraagstelling klopt niet misschien dat iemand dit kan veranderen het moet Mutant 2400HD zijn. Sorry !!

Geplaatst:

Heb het inmiddels voor mekaar alle software vervangen dus opnieuw geflasht openATV 5.1 van 9-11-2015 nu werkt het geluid van ONS weer. Dank voor jullie hulp.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen