maja Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Weet iemand hoe ik dit kan instellen ? Waar kan ik de cable kanalen vinden met FTP?
Gast Mimisiku Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Die vind je in \etc\enigma2 in je bouquet 'Ziggo' of hoe je hem ooit zelf opgeslagen hebt.. Nieuwe kabelscan kan ook.. Alleen wel vreemd omdat er bij ONS (Nostalgienet) naar mijn weten niets is gewijzigd..
maja Geplaatst: 5 november 2015 Auteur Geplaatst: 5 november 2015 Ik heb opnieuw laten scannen geen verandering.
Gast Mimisiku Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 En welke regio probeer je in te scannen?
maja Geplaatst: 7 november 2015 Auteur Geplaatst: 7 november 2015 Ja en op satelliet werkt uitstekend alleen geen geluid op Ons voorheen Nostalgienet.
Gast Mimisiku Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Heb je de downmix wel op AAN staan? Nostalgienet/ONS heeft geen Dolby Digital signaal maar gewoon MONO en STEREO.... En dat al als je mazzel hebt... Gaat je audio direct van de box naar de TV of zit daar een audio-set t.b.v. dolby Digital tussen?
maja Geplaatst: 7 november 2015 Auteur Geplaatst: 7 november 2015 Heeft het eerst gewoon gedaan. Ik heb alles geprobeerd Instelling is nu downmix aan en stereo. Rechtstreeks op TV met HDMI. Lijst van Hans erin. Ook heb ik nog een Ziggo cablescan gedaan. In Hans zijn lijst gewoon beeld en in de Ziggoscan ook. Echter in beide geen geluid.
Gast Mimisiku Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Gewoon geluid hier. Is ook recent niets aan de uitzending gewijzigd...
Debuurvrouw Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Ja en op satelliet werkt uitstekend alleen geen geluid op Ons voorheen Nostalgienet. Ik heb zelf ook een Mutant 1200 maar dit is echt een single tuner DVB-S2 en geen DVB-C? Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7
maja Geplaatst: 7 november 2015 Auteur Geplaatst: 7 november 2015 Mimisiku ik heb dezelfde gegevens als op jouw miniatuur alleen Skin van PD1LOI-HD en Software van openATV
maja Geplaatst: 7 november 2015 Auteur Geplaatst: 7 november 2015 Ja en op satelliet werkt uitstekend alleen geen geluid op Ons voorheen Nostalgienet. Fenzo ik heb het verkeerd gelezen die van mij is een HD2400 met een C-tuner en 2 sattuners
maja Geplaatst: 7 november 2015 Auteur Geplaatst: 7 november 2015 (Mutant 2400HD) Kop van de vraagstelling klopt niet misschien dat iemand dit kan veranderen het moet Mutant 2400HD zijn. Sorry !!
maja Geplaatst: 9 november 2015 Auteur Geplaatst: 9 november 2015 Heb het inmiddels voor mekaar alle software vervangen dus opnieuw geflasht openATV 5.1 van 9-11-2015 nu werkt het geluid van ONS weer. Dank voor jullie hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen