Ga naar inhoud


Straks ook reclame op kleine zenders als FOXlife


Sprietje

Aanbevolen berichten


Dat zal niet veel mensen storen, die kijken toch al jaren naar andere meuk van de commerciëlen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, m'n vrouw kijkt toch regelmatig naar die kleinere zenders juist omdat die geen reclame hebben. Dat is dan straks ook weer afgelopen. De vraag is dan natuurlijk welk voordeel die dan hebben t.o.v. de zenders die nu wel reclame hebben? Misschien trekken ze dan wel helemaal geen kijkers meer.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist niet dat in nederland op "kleinere" tv zenders geen reklame was.... Vreemd...  In Zweden en Duitsland en Oostenrijk zie ik op alle commerciele stations gewoon reklame... Op de ene uiteraard meer dan op de andere, en ook afhankelijk van het tijdstip scheelt het... maar een reklamevrije commerciele zender zal moeilijk kunnen bestaan, zonder inkomsten...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Brava TV is zo een zender

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nooit van die zender gehoord....  even gegoocheld, en ik zie dat het een zender met klassieke muziek is...

Ze zullen dan toch wel ergens geld vandaan krijgen om hun programma's uit te kunnen zenden...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brava TV is zo een zender

 

Hetzelfde geldt volgens mij voor Unitel Classica. Evenmin reclame.

 

En in mindere mate voor Mezzo, dat wel reclame uitzendt maar dan gerelateerd aan het profiel van de zender. Denk aan concertaankondigingen, CD's en dergelijke.

 

Om anderen het zoeken te besparen: het gaat hier om zenders met klassieke (en Jazz) muziek.

 

Brava HDTV krijg je in NL gratis in het basispakket (er bestaat ook een kabelversie Brava NL).

Voor Mezzo HD heb je het familiepakket nodig (begin deze eeuw zat het nog in het basispakket) en Unitel Classica krijg je alleen bij TVV, in het duurste pakket.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo krijg je Brava HD gratis.?

Je betaald voor het BasisHD pakket een abonnement prijs en één van de betaalde zenders is Brava HD.

 

Het is uiteraard net zo "gratis" als gratis bellen binnen een belbundel bij telefonie.

Maar dat snap je denk ik best wel.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je begrijpt het dus.

Je betaalt een bepaald bedrag en dan betaal je verder binnen je bundel niets extra's en kunt kijken naar alles in dat pakket. In de volksmond het dat gratis. Of "krijgen".

Zullen we daar maar verder niet over van gedachten wisselen?

Uiteraard is vrijwel niets in het leven gratis. En krijg je niets voor niets.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je neemt een loopje met de betekenis van het woord "gratis"

 

Iets is gratis als je er niet voor hoeft te betalen.

Je mag betaald bellen binnen je belbundel, ga je meer bellen dan waar je recht op hebt in je betaalde belbundel ga je extra betalen.

 

Brava HD was gratis geweest als de zender FTA of FTV uitgezonden werd.

En dat is duidelijk bij Brava HD niet het geval, daar zit een codering op en is daarom een betaal zender.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...