Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik satfinder v0.0.9 opstart zegt die VLC needed - get the latest version now maar ik heb die al geïnstalleerd

Iemand raad ?

Geplaatst:

Probeer eens om opnieuw te installeren anders in verschillende volgorde instaleren

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

• 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Je hebt wel je openwebif geopend op je box anders werkt one step satfinder natuurlijk niet

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Ja die is geopend maar dat heeft volgens mij niets met VLC te maken ?
Hij maakt gewoon verbinding alleen zie ik geen beeld in One Step Satfinder omdat die VLC niet ziet en op google zie ik dat het vaker voor komt maar ik kan geen oplossing vinden

Geplaatst:

Bedankt, dat was het probleem want hij doet het nu ook bij mij weer

Ik heb de PC helemaal opnieuw geïnstalleerd omdat ik problemen had en dacht dan zal ik gelijk van alle programma´s de laatste versies installeren en daar ging het dus fout.
Wat mij wel opvalt is dat jij een gain heb van 92% en ik maar 21%, daar ben ik al eens mee bezig geweest maar krijg het niet hoger. Ook je SNR is hoger.

Heeft dat met de afstelling te maken ?

Welke afstelling ?

post-66111-0-60087400-1448463470_thumb.jpg

Geplaatst:

Bedankt Sjaak(k) maar ik kan geen duidelijk antwoord lezen. De één zegt dat AGC hoog moet zijn en de andere juist weer laag en de één zegt afstellen op AGC en de andere op SNR
Mijn SNR is dacht ik niet slecht maar is de AGC nu goed met 21% of moet die juist zo hoog mogelijk zijn zoals bij jou ? Gaat de SNR dan ook omhoog als de AGC omhoog gaat ?

Misschien moet ik hierover een nieuw topic starten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen