Ga naar inhoud


tnt sat en smit secure cam acs 5.0


Aanbevolen berichten

Ik heb een Smit secure CAM ACS 5.0 kaart gekocht. Met mijn v3 en v5 kaart uit Zwitserland werkt hij prima. Nu doe ik mijn tnt sat kaart erin krijg ik geen beeld op die zenders weet iemand wat ik hier aan kan doen? Beide kaarten werken met viaccess. Er stond op internet ook bij dat deze module met tnt zou werken. Hier een plaatje van mijn module

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zijn er verschillende kaarten dan? Ik heb ook nog geprobeerd een update te doen voor de ci module. Hij zegt kan geen update vinden. Moet hij dan op een bepaalt kanaal staan of kan het ook op een Andre manier? hier twee plaatjes van mijn kaart hoop dat je hier aan kan zien welke kaart ik heb. Hij werkt in oscam prima op franc4 hd en d17 hd na (dat is een bekent probleem)

 

post-72539-0-04733100-1447110174_thumb.jpg

post-72539-0-19266600-1447110181_thumb.jpg

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...