Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat dreambox ook negatief heeft gemaakt, is de closed source software, waardoor pli e.a., geen firmware meer maken.

Een product is populair, als er goeie hobby software is, dat getuigd naar humax en vroeger de nokia 9200/9500/9600. Ook hun poluariteit was over bij 9800.

Als er iets geheel nieuws komt, waarvoor hobbyisten goeie firmware voor maken, dan zullen de hobbyisten overschakelen.

Maar of het nu nog de moeite loont om veel geld te steken in iets volledigs nieuw, terwijl alle aanbieders naar gesloten bakken gaat, is echter de vraag.

En vele ontvangers bij mij hadden hun fabrieksgebrekken, dus een of ander merk afbreken daarvoor is ongepast.

Als uitsluitend ci+ en gesloten bakken zijn, ben ik benieuwd, hoe populair de enigma2 of misschien enigama3 bakjes zullen zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...