Ga naar inhoud


Sky Duitsland heeft Nagravision uitgeschakeld !


satfanatic

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De tijden zijn veranderd, en die hobbyisten van tegenwoordig houden oplossingen voor zichzelf.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Je kan weglopen wat je wilt, maar wanneer jij de laatste provider in Nederland bent die pairing activeert kan je hoogstens naar een andere provider met verplichte hardware overstappen.

En in een aantal Europese landen is dat al de realiteit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het volledig met ceesv eens pairing is een feit, uiteindelijk kiezen daar bijna alle providers voor en krakers hangen hun bevindingen niet meer aan de klok. 

Wat op zwart gaat blijft zwart, dat is de afgelopen jaren wel duidelijk geworden lijkt mij

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is altijd een alternatief... Gewoon FTA kijken. Je kan vrijwel alles gewoon zien op de FTA zenders...

Een abonnement is dus luxe...  En je kan Sky DE/AT gewoon op een Technisat receiver zien, dmv de ci+ module... Je hebt uiteindelijk behoorlijk veel keuze in reveivers....  Of die kaart gepaird is aan jouw receiver of niet....  eigenlijk maakt dat niet zó veel uit... ik heb mijn Zweedse kaart ook nooit in een andere receiver, omdat ik er maar 1 heb... en hoeveel mensen gaan hun kaart iedere keer in een andere receiver schuiven?

 

Waar het uiteindelijk om gaat bij het uitschakelen van Nagra, is dat je nu meer geconfronteerd zal worden met de beperkingen bij opnames etc. En dat is iets wat niet wenselijk is... maar als het om gewoon 'kijken' gaat, is er geen verschil volgens mij. 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De providers wringen zich in allerlei bochten om een klient binnen te halen...

Het is hun om onze gunst te doen!

Laten we massaal die providers links liggen en naar FTA kijken, dan hebben die providers duidelijk een levensgroot probleem!

Wat zijn ze met superbeveiligde en gepairde settopdozen als de gebruiker ze links laat liggen?

Ik heb nu een TVV abo light, en een tweede kaart voor de mobilhome.

Thuis kijk ik via Clone+ en de TVV kaart op 3TV's.

Maakt TVV me dat onmogelijk, dan krijgen ze er nog een probleempje bij: Twee abo's worden opgezegd,

niet hun wil maar mijn wil in mijn huis is wet!

Let er ook eens op dat al die sensatiezenders toch eigenlijk allen hetzelfde uitzenden in een licht gewijzigde versie: VTM, RTL4, VT4, SBS6 en ga zo maar door, kijk dan nr de duitse FTA en dan zie je het nog eens...

Samen vormen we een macht, die het TV landschap bepaalt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zullen jou als klant verliezen en een aantal andere klanten (terug) winnen bij wie het beeld op zwart gegaan is bij de omschakeling.

Onder de streep komt er hetzelfde uit.

ja jammer genoeg wel

 

maar we moeten het er mee doen

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Degenen die melden dat ze dan alleen nog FTA gaan kijken hebben kennelijk geen inwonende familieleden en een "betere helft".

Wanneer Expeditie Robinson of wie is de Mol niet meer te zien zijn is het snel gedaan met je principes.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Degenen die melden dat ze dan alleen nog FTA gaan kijken hebben kennelijk geen inwonende familieleden en een "betere helft".

Wanneer Expeditie Robinson of wie is de Mol niet meer te zien zijn is het snel gedaan met je principes.

 

Hoera !! Eindelijk iemand met een beetje realiteitszin.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat nu het aller ergste is ?  Dat veel mensen een abo hebben op die pulp zenders zoals RTL-4 en SBS-6  en er ook nog voor betalen.....

 

Daar moet je eens even goed over nadenken !!!  dat je voor de reclame ook nog betaald

 

Je kunt dan beter iets meer betalen voor die zenders dan met al die kut reclame er tussendoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Goed, Sky, die heeft dus Nagravision codering uitgeschakeld, en in een paar maanden wordt verondersteld dat de kaartjes en ontvangers met elkaar trouwen.

 

Toen ik in 1999-2000 in Afrika werkte kwam ik dit al tegen bij Multichoice, getrouwde kaartjes.

Er is dus niets nieuws onder de zon.

 

Ik ben alleen benieuwd of dit nu effect op gaat leveren bij diegenen die zeg maar, alternatief kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beeld gaat op zwart voor zowel betalende als cardshare kijkers. Ik gok dat die laatste groep vele malen groter is.

En met de WAF factor erbij zal van die laatste groep een flink aantal (opnieuw) een abonnement afsluiten. Er zullen ook meer luxere pakketten afgenomen worden. Velen nemen een minimaal abonnement en vullen dit aan met cardshare.

Van de betalende kijkers zullen in verhoudeing een handje vol huishoudens zijn met linux based ontvangers. Daar zal de meerderheid morrend aan de provider box gaan en voor de 2,3 en volgende ontvangers een extra kaart/abonnement afnemen omdat intern sharen ook niet meer gaat.

 

Eigenlijk best wel spannend hoe dit gaat uitpakken. Ben reuze benieuwd naar de diverse publieke reacties van onze Oosterbuurtjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pairing gaat enkel de kleine eerlijke mens schaden! Die grote cs'ers gaan gewoon naar plan B en gaan alles over ip gooien. Geen gedoe met oscam,een verdraaide schotel door een storm,een slecht contact of wat ever. Bakske plaatsen, utp,hdmi en spanning, menutje doorlopen en beeld.

Dus wie straffen ze dan met die pairing? Als ze onze taal verstaan, gaan die eens goed lachen met onze berichten en zeggen, die sukkelaars.

En wat gaat sky dan doen? Hun boksen pairen aan het net, en iedereen internet doen betalen? Of gaan ze je verplichten in 2 richtingen te gaan via satelliet. Die tv aanbieders willen maar NIET begrijpen, dat ze met hun actie de " verkeerde!" Mensen "terren", als je dat woord begrijpt?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

 De kabelaars zullen er garen bij gaan spinnen, Ziggo zal het voorlopig wel uit zijn kop laten om deze pairing ellende overhoop te halen dan lopen er nog meer klanten weg. :mellow:

Hoezo, oud upc gebied, nu ziggo hetende, is toch al gepaired met de nagra kaarten, als ze in oud ziggo gebied allemaal een horizon box of zo'n ander kastje van hun neer pleuren, fuseren ze zo de oude irdeto kaarten er ook uit. De kaarten werken dan alleen met desbetreffende ontvanger.

En de klant merkt hier niks van, behalve diegene die nu met hun E2 ontvanger zitten te kijken, maar dat is maar een handjevol vergeleken met de officiële weg.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...