Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, en waarom zouden de oscam builders gaan zoeken en compatibel maken om een kabelkaart te laten draaien op een sat ontvanger?

En een db kabel heeft ook een lezer, dus waarom op die geen oscam met die kaart laten draaien?

Een db laten connecten met een sat ontvanger met een kabelkaart is volgens mij gewoon om problemen vragen.

En als je echt wil kijken naar kabelzenders op een sat ontvanger, kan dit op een omslachtige manier.

Neem het programma op, op een kabeldecoder. Neem de sat ontvanger, start de mediaplayer, en ga via een mount naar het opgenomen ts bestand van de kabeldecoder. Gans het systeem moet wel rap compatibel en feilloos werken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Om een Ziggo kaart in een satellietontvanger te steken, je weet toch ook wel dat dit niet gaat werken zonder dvb-c signaal. :cry:

De kaart moet in elk geval goed geinit kunnen worden en dat gebeurd al niet.

Of je nu een DVB-S, DVB-T of DVB-C ontvanger hebt of gewoon een of andere smartcard reader aan een pc hebt hangen.

Het kan mij niet schelen als iemand een el cheapo box als de XP1000 wenst te gebruiken als luxe cardreader ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...