Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mijn mening voor het over grote deel de waardering ook zelf verdiend.

Zeker wat de hulp bij het uitrichten en optimaliseren van de schotel en LNB standen betreft.

Daar zitten echt goede tips bij.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:

Je hebt me destijds goed geholpen met mijn E85 schotel nogmaals dank en ga vooral zo door !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Je verdiend een ereplaats ! jou bijdragen en oplossingen hebben reeds veel bijgedragen !

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

Ben ook blij met je kennis, heeft me echt geholpen.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Geplaatst:

Fijn dat er mensen op het forum zijn zoals jij  met echte knowhow!

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Geplaatst:

Met het altijd weer aangeven en berekenen voor de schotel en lnb standen voor iedereen die daarom vraagt ben je ook van veel waarde op dit forum.

Dan deze er ook nog maar bij. ;)

post-51681-0-50471600-1447254794_thumb.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Mooie veer. Te plaatsen op een plek naar voorkeur :grin:

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

CHAPEAU! En een vlag voor een mooi getal.

post-36559-0-65067200-1447256260_thumb.jpg

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

De Sprietje-tijd dateert van na de jaren dat ik hier veel actief was, maar af en toe spring ik nog eens binnen om iets te zoeken of te vragen en dan wordt al snel duidelijk dat Sprietje hier een fenomeen is: heel veel kennis, zeer bereidwillig om te antwoorden en bovendien - laat ons dat niet vergeten - bijdragen die steevast zeer positief verwoord zijn, iets waar niet iedereen even sterk in is. Ook nog eens keurig geschreven, met hoofdletters, komma's, alinea's en aanverwanten - dingen die in internettijden soms wat uit het oog verloren worden.

Wat mij betreft is het lachende mannetje van de avatar - goedgemutst op weg naar de volgende klus - goed gekozen. Zowel voor de inhoud als qua sfeer hier is Sprietje een hele grote aanwinst!

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Geplaatst:

petje af mij ook goed geholpen

helemaal zelf verdiend ;)  :P  :D  :lol:

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Sprietje,

Bedankt. ;)

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...