bolliee Geplaatst: 10 oktober 2002 Geplaatst: 10 oktober 2002 Bij een kennis staat een philips met 9.6 erin,maar hij heeft bij eurosport een een rode punt<zal wel gewijzigd zijn,ik dacht verwijderen en op nieuw toevoegen,maar als ik op toevoegen druk springt hij meteen terug naar kanalen menu,weer proberen en ja hetzelfde?? Dreambox 800
ericb Geplaatst: 10 oktober 2002 Geplaatst: 10 oktober 2002 Eurosport heeft een nieuwe frequentie en is niet meer te ontvangen. Vandaar die rode punt. Wil je eurosport weer kunnen ontvangen dan heb je een nieuwe transponder en kanalenlijst nodig. Je kunt natuurlijk ook zelf de aanpassing verrichten. De goede instellingen zijn vorige week in een bericht langsgekomen. groet, Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Gast Geplaatst: 11 oktober 2002 Geplaatst: 11 oktober 2002 Ik ga morgen de nieuwe firmware inbrengen, zou het daarmee verholpen kunnen zijn ?? Citaat: [color:"blue"] [color:"blue"] Van de zesendertig manieren om te vluchten is weglopen de beste.[/color] [/color]
bolliee Geplaatst: 11 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2002 Met de nieuwe FR heb je hem wel ja.. Dreambox 800
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen