Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo forumleden,

Ik ben dus een nieuwe.

Veel is er over mij niet te schrijven. Ik ben een Belg en woon in het buitenland. 

Ik hoop hier het een en ander te leren want met 72 jaarkes voel ik me nog niet te oud om nog iets op te steken.

Tot de volgende bijdrage.

Geplaatst:

Ik ben een Belg en woon in het buitenland.

Ik hoop dat je een beetje tegen flauwe grappen kan :grin:

Maar zonder gekheid. Voel je vrij om hier je vragen te stellen. We zijn allemaal heel behulpzaam.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Tegen flauwe grappen kan ik tegen maar dan niet verschieten als er terug geschoten wordt :D

Nu nog een vraagje. Mag men een URL in  het profiel aanbrengen?

• Moderator
Geplaatst:

Onze regels over URL's staan in onze huisregels.

8. Niet alle links (URL's) zijn toegestaan!
Om uiteenlopende redenen worden bepaalde URL's op sat4all mogelijk automatisch gecensureerd. Gecensureerde URL's zijn bijvoorbeeld websites van winkels, sites met ongewenste inhoud, sites waarvan wij vinden dat ze op sat4all niet thuis horen, of bijvoorbeeld sites zonder enige commerciële of ongewenste inhoud, die toch gecensureerd worden omdat iemand daar op sat4all aanhoudelijk "reclame" voor maakte (website promotion). Het is niet toegestaan hierop openbaar commentaar te maken. Dat is onze beslissing. Ons staat vrij te bepalen welke inhoud hier wel en niet toegestaan wordt en de bezoeker staat vrij iedere site te bezoeken die hij of zij wil. Staat een URL naar jouw mening onterecht in de censuur, kan je via het contactformulier bezwaar maken. Indien je openbaar commentaar maakt of opzettelijk de censuur omzeilt, heeft dit ernstige gevolgen voor je lidmaatschap.
Je mag er "in principe" vanuit gaan dat je iedere URL die aan onze huisregels voldoet en door de censuur heen komt, zonder gevolgen mag plaatsen.

In geval van twijfel of jouw URL is toegestaan, kan je via de knop "contact" in de balk bovenaan het scherm vooraf om een beoordeling van jouw url vragen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...