Ga naar inhoud


geen hd meer met hoofdsmartkaart


hendrika

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Hendrika, we willen op dit forum graag mensen helpen met het oplossen van problemen.

Natuurlijk weten wij wat er op de site van Canaldigitaal staat, maar dan weten we nog steeds niet wat jij betaalt, en daarmee wat voor rechten je op je kaart mag verwachten.

Het gaat ons niet om het bedrag, maar om de abonnementsvorm die er op je kaart staat.

 

Een 2e kaart op je hoofdabonnement heeft op zich wel dezelfde programma's maar niet noodzakelijk in hd maar in sd.

 

Dat is de achtergrond van onze vragen.

 

Ik denk dat het enige advies wat we je nog kunnen geven, zelf met Canaldigitaal te bellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelf Canal Digitaal bellen?? Die kun je al jaren niet meer bellen. Je belt naar een Call Center dat is ingehuurd door Canal Digitaal. Dat Call Center zit in Istanbul waar gewoon Nederlands sprekende mensen werken!! Waarom denken jullie dat het zo'n administratieve puinhoop is? En dan de productkennis van die lui.... Brrrrr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Doorgaans kunnen ze je wel vertellen wat voor abonnement je hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp wat jullie bedoelen, maar dat lost ons probleem niet op, want tot zondag hadden wij gewoon alle hd kanalen en nu alleen nog maar op de tweede kaart. Wij gaan nu de hoofdkaart opnieuw activeren en als

dat ook niet werkt, gaan we met die aardige mensen van canal digitaal bellen, wat het probleem kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je soms een promo gekregen bij cd, wat ik hier lees wat bepaalden soms krijgen? Die promo periode kan afgelopen zijn, en misschien was cd vergeten de kaart op de juiste rechten te zetten, wat nu gebeurd is.

Even contract zien, en even zoeken, of je soms ingetekend hebt op een promo of zoiets?

Maar een heractivatie aanvragen op de site kan zeker geen kwaad, maar zet u ontvanger dan wel een uurtje op sbs6(HD).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat je iets kon zien wil niet zeggen dat je er ook recht op had.

Er zijn wel meer kijkers geweest die dit geluk hadden, totdat de juiste rechten naar de kaart werden geschreven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ken twee mensen die jáááren geleden hun kaart hadden opgezegd maar hiermee nog steeds kunnen kijken. Maar je moet niet raar staan te kijken dat het zomaar ineens over is. Foutje in de administratie laten we maar zeggen.
Dus gewoon even kijken wat je precies betaald. Dan weet je ook waar je recht op hebt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het abonnement hebben we al 10 jaar, de 2e kaart sinds een maand. Op de hoofdkaart sinds zondag geen Nop HD 1,2,3 RTL HD 4, 7 en SBS HD en NET 5 HD. Alle andere SD en HD zenders wel. Op de 2e kaart alle HD en SD kanalen.  Heractivering van de hoofdkaart hielp ook niet. Aangezien we de nederlandse zenders wel in sd ontvangen kijken we het voorlopig maar aan. Iedereen bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je tweede kaart de rechten heeft gekregen van je eerste kaart, dus met de HD zenders.

En je eerste kaart heeft de rechten van je tweede kaart gekregen zonder de HD zenders.

 

Nu kan je daar over gaan bellen maar dan verwisselen alleen de rechten van kaart en schiet je er verder niets mee op.

Een zender meer krijg je niet of je moet € 5,-- per maand meer gaan betalen per maand.

 

Maar ook hier zijn weer uitzonderingen, die kaarten krijgen wel de HD zenders voor een luttele € 4,50 per maand.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als t.s., dezelfde heeft met zijn 2 kaarten als vroeger, zou ik ook niks doen. Maar nu meld hij wel, dat hij pas 1 maand de 2de kaart heeft, en cd is zo vriendelijk je de eerste maand bijna alles te laten zien. Misschien is deze zondag voorbij en is er geklungel geweest bij cd. Maar als hij de kanalen ontvangt die hij heeft op zijn kaarten,die op contract staat, kan hij deze gewoon wisselen. Want de kaarten van cd zijn nog niet gepaired.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...