Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi

Ik heb hier een Solo 4K

Als ik op mijn webif inlog bij VTI zie ik deze waardes van mijn ingebouwde kabeltuner.

Wat voor waarde moet ik hier aan hechte vooral die -Ber waarde, waar staat die - voor? Mijn Humax geeft ber waarde 0 aan.

Het volgende probleem wil zich wel eens voordoen, als ik rechtstreeks kijk perfect beeld storingsvrij op mijn Solo 4K, terwijl als ik opneem en de opname laterna

ga bekijken wil er wel eens een glitch in beeld komen. Waar moet ik dat zoeken?

Groet

post-55520-0-45908600-1447447243_thumb.jpeg

aangepast door greevels

• Moderator
Geplaatst:

BER staat voor Block Error Rate, een getal dat aangeeft hoeveel data er onderweg verminkt wordt.

Dit is het aantal fouten voordat de foutcorrectie plaats gevonden heeft.

Hoe kleiner dit getal hoe beter het signaal.

1 x 10-5 is prima, 1 x 10-3 is slechter.

Wat er met het getal bij jouw ontvanger mee bedoeld wordt zal je de ontwerper van de software moeten vragen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Wat er met het getal bij jouw ontvanger mee bedoeld wordt zal je de ontwerper van de software moeten vragen.

Gebruikelijk is dat men de verhouding aangeeft tussen goede en foutieve blokken data.

Hoe je jou getal moet interpreteren, vermoedelijk hoe negatiever het getal des te beter het signaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...