Ga naar inhoud


Parijs 13/11 aanslagen


katwezel

Aanbevolen berichten

Pas maar op anders sluit michel de topic weer wegens politieke kwesties opmerkingen !

 

Of laat t ook weer weke online en sluit m dan weet , welke planeet die woont wie weet oeps mag ik niet doen (zegge) mod beledigd zal wel ee ban kryge dan moest toch ff kwijt .

 

Dat er terroriste tusse zitte is allang bekent erg wat daar gebeurt maar zal wel niet lang dure voordat de volgende klap komt .

 

Alaaf

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die is niet binnengeglipt , maar met open armen ontvangen.

 inderdaad en wat doet nederland dan de azc centra extra beveiligen de gewone bevolking is niet belangrijk

 

 gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we niet de fout maken door te zeggen , het zijn de moslims want dat zijn ze duidelijk niet , het zijn telkens weer zogenaamde zelfbekeerde moslims die misbruik maken van de echt gelovige moslim gemeenschap , veel imans hebben reeds duidelijk hun afschuw getoond tegen het geweld en roepen op tot verzet tegen extremisten

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn stuk voor stuk medemensen die ontevreden zijn met het leven dat ze moeten lijden.

Dan zoeken ze hun heil bij de verkeerden en krijgen ze plots doel en richting om hun diepgewortelde wraakgevoelens op bot te vieren.

Vergeet niet dat in heel veel ontwikkelingslanden het atheïstische Westen geïndoctrineerd wordt als de overheersende agressor die koste wat kost bestreden moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Pas maar op anders sluit michel de topic weer wegens politieke kwesties opmerkingen !

 

Of laat t ook weer weke online en sluit m dan weet , welke planeet die woont wie weet oeps mag ik niet doen (zegge) mod beledigd zal wel ee ban kryge dan moest toch ff kwijt .

 

Dat er terroriste tusse zitte is allang bekent erg wat daar gebeurt maar zal wel niet lang dure voordat de volgende klap komt .

 

Alaaf

 

Heeft jouw moeder je nooit geleerd dat mensen die vragen worden overgeslagen?

Verder een volstrekt belachelijke opmerking die je plaatst in een topic als deze. Volkomen respectloos!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben toch wel nieuwsgierig tot welke gedachten jij bent gekomen. Ik vind het een groot "weg met ons" artikel.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat vind ik wel meevallen. Feit is dat de VS de afgelopen 50 jaar behoorlijk zijn best gedaan heeft om het midden oosten flink te destabiliseren en zich steeds in conflicten te mengen waar het feitelijk niets mee te maken had/heeft.

 

Dat was 9 van de 10 keer maar met 1 reden. Olie!

 

Dat die mensen daar zo'n enorme hekel hebben aan de VS en iedereen die aan hun kant staat, is dus wel te begrijpen.

 

Dat terroristen idioten zijn staat buien kijf, maar de VS heeft het er wel een beetje zelf naar gemaakt.

 

Daar worden wij, de Fransen, de Duitsers, de Engelsen enz. nog iedere dag het slachtoffer van. Helaas ook nu weer onschuldige burgers die feitelijk met al die politieke spelletjes niets te maken hebben.

 

Er komt de komende jaren nog veel meer ellende onze kant op:

http://www.nbcnews.com/storyline/isis-terror/child-soldiers-or-cubs-shown-latest-isis-video-n310646

 

Er is een diep gewortelde haat tegen het westen, met name de VS. De kinderren van nu, zijn de zelfmoordterroristen van de toekomst. Hoe meer bommen die kant op gaan, des te meer voer voor haat.

 

Wat we ook gaan doen, dit is vrijwel niet meer op te lossen. We moeten ons afvragen wie hier nu eigenlijk schuld aan heeft.

 

In ieder geval niet de mensen die nu deze ellende ontvluchten. De sat4all leden die dergelijke zaken beweren, moeten zich echt ergens in een hoekje gaan zitten schamen. Als er 1 of 2 potentiële zelfmoordterroristen tussen zitten, zijn er nog steeds honderdduizenden mensen die simpelweg voor ISIS en een barbaarse burgeroorlog vluchten.

 

Wat jullie zeggen is ongeveer hetzelfde als 'iedere werkloze is lui!'. Dan snap je toch zelf ook wel dat het een domme opmerking is? 

 

Als jij met gevaar voor eigen leven en het leven van je kinderen en vrouw je eigen huis en haard zou ontvluchten, zou je ook daar naartoe willen waar je het goed krijgt. Het probleem is simpelweg dat hier een paar lieden rondlopen die zich kennelijk niet in een ander kunnen verplaatsen, net als dat met name de VS zich al een halve eeuw niet in anderen heeft kunnen verplaatsen. Graaien (olie), opdringen, bazen...

 

En nu zijn er mensen boos....heel erg boos! Net zo boos als die Duitsers in de jaren 30, die geen geld en geen toekomst hadden. Toen kwam er een man die vertelde wie daar schuldig aan was. De rest van het verhaal kennen we.

 

Precies dat verhaal herhaalt zich in het midden oosten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De burgemeester van Rotterdam heeft een uitgesproken mening om het probleem Isis te elimineren.

 

za 14 nov 2015, 21:30 | 119 reacties
|
Aboutaleb: tijd om IS weg te vagen 

Rotterdam -
De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft stellig gereageerd op de aanslagen in Parijs. ,,Ik ben geen militair strateeg, maar als bestuurder zeg ik: het is tijd om die 40.000 tot 50.000 mensen die zich hebben aangesloten bij IS weg te vagen."

lees verder. http://www.telegraaf.nl/binnenland/24742992/__Aboutaleb__tijd_om_IS_weg_te_vagen__.html

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Michel

 

Het toont in ieder geval aan dat culturen niet te mengen zijn. Dat verschillende landen zo'n slecht idee nog niet is. En dat het dan al moeilijk genoeg is om met elkaar samen te leven.

 

Verder vind ik wel dat je te eenzijdig over de VS oordeelt. Als je het machtigste land ter wereld bent wordt er iets van je verwacht bij crisis situaties. Dan kan je het toch nooit goed doen. Verder vind ik het niet gek dat je ook je eigen belangen in de gaten houdt.

 

Ben het dan ook helemaal niet met je eens als je zegt dat de VS (lees wij) het er zelf naar hebben gemaakt. Dat bedoel ik met de weg met ons mentaliteit.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In elke bevolking(sgroep) heb je mensen die iets missen in het vooronder van hun brein. Sommigen worden regeringsleider, bankdirecteur, topfiguur in de olie of chemie en brengen daar veel ellende mee toe, soms met miljoenen doden tot gevolg. Anderen zitten in vele andere beroepen in de maatschappijen of hebben geen beroep. En dan heb je nog de typen die terrorist worden of psychopathische seriemoordenaar. In alle gevallen interesseert het dergelijke figuren geen moer of anderen kapot gaan.

Dit staat helemaal los van land, ras, religie, huidskleur, oogkleur of muzieksmaak om maar wat te noemen. De meeste mensen in welk land en van welk ras of wat dan ook zijn fijne mensen.

Waanzinnige moordenaars heb je overal.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betuig ook mijn medeleven aan de getroffen families. Maar waarom onschuldige burgers hun leven ontnemen? Hopen ze misschien dat de bevolking zich keert tegen die leiders?

Ik schaam me haast als belg,temeer omdat ons land er (on)rechtstreeks mee te maken heeft. Nu en bij vorige aanslagen.

Maar zorgt de extra media aandacht en de extra beveiliging net nu niet het verkeerde bij die terorristen, dat ze zeggen: moet je eens zien wat wij in beweging kunnen brengen. Gans de wereld spreekt over ons.

Dat ze onze veiligheid au serieux nemen, is goed, maar al dit militair gedoe bij kerstmarkten, waar het bij deze tijd om "vrede" gaat, geeft mij toch een wrang gevoel.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik wel meevallen. Feit is dat de VS de afgelopen 50 jaar behoorlijk zijn best gedaan heeft om het midden oosten flink te destabiliseren en zich steeds in conflicten te mengen waar het feitelijk niets mee te maken had/heeft.

 

Dat was 9 van de 10 keer maar met 1 reden. Olie!

 

Dat die mensen daar zo'n enorme hekel hebben aan de VS en iedereen die aan hun kant staat, is dus wel te begrijpen.

 

Dat terroristen idioten zijn staat buien kijf, maar de VS heeft het er wel een beetje zelf naar gemaakt.

 

Daar worden wij, de Fransen, de Duitsers, de Engelsen enz. nog iedere dag het slachtoffer van. Helaas ook nu weer onschuldige burgers die feitelijk met al die politieke spelletjes niets te maken hebben.

 

Er komt de komende jaren nog veel meer ellende onze kant op:

http://www.nbcnews.com/storyline/isis-terror/child-soldiers-or-cubs-shown-latest-isis-video-n310646

 

Er is een diep gewortelde haat tegen het westen, met name de VS. De kinderren van nu, zijn de zelfmoordterroristen van de toekomst. Hoe meer bommen die kant op gaan, des te meer voer voor haat.

 

Wat we ook gaan doen, dit is vrijwel niet meer op te lossen. We moeten ons afvragen wie hier nu eigenlijk schuld aan heeft.

 

In ieder geval niet de mensen die nu deze ellende ontvluchten. De sat4all leden die dergelijke zaken beweren, moeten zich echt ergens in een hoekje gaan zitten schamen. Als er 1 of 2 potentiële zelfmoordterroristen tussen zitten, zijn er nog steeds honderdduizenden mensen die simpelweg voor ISIS en een barbaarse burgeroorlog vluchten.

 

Wat jullie zeggen is ongeveer hetzelfde als 'iedere werkloze is lui!'. Dan snap je toch zelf ook wel dat het een domme opmerking is? 

 

Als jij met gevaar voor eigen leven en het leven van je kinderen en vrouw je eigen huis en haard zou ontvluchten, zou je ook daar naartoe willen waar je het goed krijgt. Het probleem is simpelweg dat hier een paar lieden rondlopen die zich kennelijk niet in een ander kunnen verplaatsen, net als dat met name de VS zich al een halve eeuw niet in anderen heeft kunnen verplaatsen. Graaien (olie), opdringen, bazen...

 

En nu zijn er mensen boos....heel erg boos! Net zo boos als die Duitsers in de jaren 30, die geen geld en geen toekomst hadden. Toen kwam er een man die vertelde wie daar schuldig aan was. De rest van het verhaal kennen we.

 

Precies dat verhaal herhaalt zich in het midden oosten.

 

Mvg,

 

Michel

Beetje simplistisch om te denken dat er maar 1 acteur met belangen in de regio is. Mogelijk is er steun voor IS vanuit Tukije, Quatar en saudi arabie. 

Maar de ware voedingsbodem voor IS komt uit de geloofsstrijd binnen de islam, team green tegen team yellow.

 

Erg triest dat er zoals altijd onschuldigen afgeslacht worden die er helemaal niets mee te maken hebben ;(

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles goed en wel maar met wat handig onderhandelen/praten stoppen ze niet.

Hiervoor moet je ze toch echt alle 40000 opruimen. En ik vrees dat als we dat doen / proberen de haat naar het Westen alleen maar verder groeit. Dat zorgt voor meer volgelingen. Ja jongen, je broer/vader/oom/buurman/neef is vermoord door die verdomde Westerlingen.

We moeten het foute ideaal waar ze hun leven voor hebben gelaten wegnemen.

 

Maar dat gaat niet want het zit nu eenmaal in die waanzinnige koppen dat het de ultieme wil van Allah is om een eigen islamitische staat op te richten. Ook al zegt de islamitische gemeenschap: dit veroordelen wij, dit is niet wat Allah wil. Heeft geen zin want diegenen die dat verkondigen zijn niet van het ware geloof.

 

Maar goed, je hoort het wel vaker. Iemand die door jan en alleman verlaten is of totaal in de penarie zit ziet ineens het licht en bekeerd zich tot een of ander idioot geloof.

 

Misschien helpt het als die mensen wat meer zin en richting in hun leven hebben wat totaal geen donder met geloof te maken heeft.

 

Weer een gecompliceerde breuk... wie de oplossing weet mag het zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klets... de duitse RAF in de jaren 70/80/90 ben jij dus al vergeten.... En wat dacht je van de aanslag op de olympische spelen in München?

 

Update.... kijk hier eens naar:

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_terroristische_aanslagen

 

Het is dus echt niet iets van de laatste "jaren"

De Raf beperkte zich tot individuen waar ze een appeltje mee te schillen hadden. 

De aanslag in München was van een heel andere orde. Deze werd gepleegd door moslims die zo veel mogelijk joden wilden uitroeien.

De laatste aanslag in Parijs is ook gepleegd door niets en niemand ontziende moslims die onze maatschappij verachten.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...