Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inderdaad een mooie skin.

Even geprobeerd, maar hij is bij mijn Sony een beetje te groot (oversized).

Nadat ik de het iets kleiner had ingesteld met de UI position plugin, schakelt hij eerst in de oversize en daarna springt hij over op het door mij ingestelde kleinere formaat.

Dat schokkerige overgaan van size is nogal storend.

Dat ligt waarschijnlijk aan de plugin die eerst de oversize laad om vervolgens hem aan te passen.

Leuk dat ze graag het hele scherm plus net iets meer willen gebruiken, maar mijns inziens zou ik zeggen maakt het iets kleiner dan een volledig scherm.

Voor de rest, wel het uitproberen waard.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst:

iFlatFHD (FullHD) v2.20 (31.10.2015) - VTI 9.x.x

zomaar een start

met goed werkende skins die ook erg mooi zijn anders dan de AtileHD skin in VTI

Vind deze niet terug in de zeer uitgedunde lijst met skins, voor mijn Vu+ Duo.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Deze staat inderdaad niet in de lijst van beschikbare skins in de stream.

Je zult even moeten gooooglen en dan manueel installeren  :D

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst:

liever hou ik het bij de skin binnen VTI zelf vaak zijn crashes het gevolg van skins die niet goed werken die voor problemen zorgen dat is mijn mening vooral als ze al niet in de feed staan

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Mee eens stevie-v, maar proberen mag en kan altijd.

Als je dan merkt dat er meer dan gewoonlijke crashes zijn, dan zou je kunnen gaan twijfelen over de nieuwe skin.

Bij mij is hij er ook alweer af en ben terug naar de basis.

Geplaatst: (aangepast)

Deze staat inderdaad niet in de lijst van beschikbare skins in de stream.

Je zult even moeten gooooglen en dan manueel installeren  :D

Okay en bedankt.

Ziet er niet slecht uit, maar wel transparant en dat is helemaal niet mijn smaak.

Af en toe een andere skin kan leuk zijn, maar ook ik eindig toch iedere keer weer bij VTi Atile.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

net de hdglass16 manueel geinstalleerd nadat ik teruggegaan ben naar vti en momenteel nog geen crashes gehad.

vind dit een leuke skin

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Wie graag een ruime keuze aan skins wil zien voor VTi raad ik aan zich aan te melden in het vuplus support forum.

In de skin sectie is er een thread gepinnt die heet "Kleine SKIN-Übersicht".

Daar staat een hele lijst van skins, met voorbeeldfoto, maker en link naar de forumthread waar mmen deze downloaden kan (als de skin niet op de feed staat)

Mijn favoriet is trouwens BeautyFHD 2.62 van Ricardo22.

docendo discimus

Geplaatst:

Er zijn meerdere skins en die moet men leren kennen.

Niet enkel in de feed worden skins aangeboden vooral op het voorafgaand gemelde vuplus support forum zijn andere skinners die een heel goede support leveren ( zie bericht van Clemens #9 )

Je moet er wel wat voor doen, dat betreft ook nagaan en lezen of die met je nieuwe image en updates compatibel zijn.

Vandaar dat ik schreef, voor VTI

Let wel;

enkele skins zijn voor de potente nieuwe modellen ontwikkeld

veel plezier bij het zoeken naar alternatieven

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

• 1 maand later...
Geplaatst:

Concluderend: Een mooie skin Metrix heb ik geprobeerd. Veel problemen maar wel mooi. Dus blijf bij AtileHD.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

Geplaatst:

Ik heb ook mijn leergeld al betaald met die mooie skins. Ze geven inderdaad soms een hoop ellende.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Geplaatst:

Ik waag me er al niet meer aan,vaak maken ze meer stuk dan je lief is.

Op een onstabiele image zit namelijk niemand te wachten.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Je moet gewoon skins kiezen van skinners waarvan je weet dat ze bij bugs ook fixes uitbrengen en waar dat de skin expliciet aangeeft compatibel te zijn met je image. Crasht hij bij bepaalde screens kun je dit melden en de topskinners fixen dat binnen de 24 uur...

Schomi (Atile, Cerx,...) - Maggy (ontelbare skins) - Riciardo23 (BeautyHD, SphereHD) - hmmmdada ((D)Arctic HD) (ben er vast vergeten, en trouwens verrast dat @phyr blijkbaar niet meer bezig is in het vuplus support forum...) skins voor VTi 9.0 ervaar ik alle als stabiel.

Over andere skins en images kan ik niets zeggen.

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Je zult bij het testen van skins altijd je Image dat perfect loopt eerst en vooral per backup-suite moeten opslaan.

Opdat je die als totaal kopie terug kan herstellen bij calamiteiten.

En dat werken met backups aanmaken en herstellen moet men ook eerst even geoefend hebben om te weten dat men de juiste procedures en stappen opvolgt.

Een kwestie is duidelijk, skinners die deel van het Team uitmaken hebben duidelijk een voordeel daar hun skins reeds in de ontwikkeling en testprocedure van een nieuwe versie van het image meelopen.

Maar het helpt om per skin de fout raportage  met feedback door te geven aan die desbetreffende die de skin maakt.

(dat kan ook via via, maar beter is het om het dat bij de skinner zelf te melden)

veel plezier met kiezen

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...