Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog iemand die problemen heeft met de standaard mediaplayer in openatv 5.1?

wou eens overgaan van vti naar openatv om het verschil te zien maar heb een onaangename verrassing gekregen bij het afspelen van mediafiles van mijn NAS via de mediaplayer in openatv.

het is de standaard mediaplayer zoals ik hem al ettelijke malen in vti heb gebruikt.

nadat ik tijdens het afspelen op pauze heb geduwd blijft de box hangen, je kan niet vooruitspoelen, afspelen stoppen, verder afspelen.

enige wat hielp was de ontvanger afzetten.

om zeker te zijn dat het niet aan het bestand lag heb ik eens een videobestand die ik vorige week met vti heb bekeken ook geprobeerd en was zelfde probleem.

mijn wederhelft was dus niet tevreden en wou dat ik er terug vti op zet maar ja ik zou willen weten hoe het op te lossen.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst: (aangepast)

je image zal een app, c.q. plugin hebben zoals de standaard media player

om die mediaplayer juist en correct te laten werken zijn er onderhuids echter meerdere afhankelijke hulpbestanden nodig

het kan dus zijn dat OpenATV 5.1 nog niet de juiste updates heeft, welke wel reeds in VTI zijn onder gebracht

ik denk aan Gstreamer en passende codex.

even wachten en meelezen op OpnATV inzake de updates.

aangepast door Tonskidutch

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst:

vrouw kon niet meer wachten dus heb er maar vti terug opgezet.

samen met de hd glass 16 skin is dit eigenlijk qua uitzicht hetgeen we hadden in openatv maar met minder werk....

zo heb ik de maxdigital ook terug op openpli gezet met de hdglass 16 skin waardoor qua uitzicht de beiden nu gelijklopend zijn.

dat is het enige voordeel aan thuis gekluisterd zijn met een zware hernia, je hebt veel meer tijd om eens te experimenteren :-)

het verlies van beter beeld door niet naar openatv te gaan nemen we er voorlopig maar bij.

misschien dat ik binnenkort nog eens experimenteer

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:
het verlies van beter beeld...

is het mogelijk dat je na flashen van VTI geen standaard beeldinstellingen aanpast

de standaard is meestal in orde

bij bepaalde TV toestellen moeten we iets bijdraaien

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst:

meestal zet ik bij alle images die ik installeer telkens de zelfde instellingen voor beeld en geluid.

autoresolution en just scale voor 4:3 en zo voor de rest kom ik daar niet aan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...