Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn dochter heeft een lg weet ff niet welk type zoen 4 jaar oud.

Hij loopt soms vast gan blijft beeld hange geluid is er wel dan , haal je stekker eruit en weer erin heb je kans dat ie t weer doet dit allemaal met hdmi aansluiting naar sat receiver.

Op scart aansluiting met dvd speler geen probleem zou dit de hdmi kabel kunne zijn is een goekope, hij heeft een usb aansluiting kan je hiermee de sofware updaten ?

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

• Moderator
Geplaatst:

Dit is echt een vraag voor de rokende soldeerbout.

Ik verplaats dit onderwerp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Of er voor een 4 jaar 'oude' LG nog een firmware update is valt te bezien. Het kan zijn dat er nog de 'fabrieksfirmware' inzit. Even type opzoeken en kijken op de site van LG of er een update is (niet geschoten is altijd mis!). Betreft het een 'Smart' TV dus met een ethernet verbinding dan is een 'Online' update altijd het proberen waard. Via de online methode krijg je in elk geval de juiste firmware voor je LG (mits nog aanwezig). Met de hand uitzoeken KAN weer net verkeerd gaan omdat je de type naam (of regio!!) nu net even verkeerd pakt...

HDMI kabel? Zou kunnen, maar dan verwacht ik ook dat er geen geluid meer uit de TV komt..

Sat ontvanger vast? Denk het ook niet omdat het geluid gewoon door gaat.. Dus niet een CCcam 2.3.0 zonder CCcam.prio probleem.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen