hansputters Geplaatst: 19 november 2015 Geplaatst: 19 november 2015 Alle ingestelde mounts (desktop's, Synology USBStation2 en Synology DS) werken perfect. De verbinding met mijn Fritzbox 7390 krijg ik echter met geen mogelijkheid voor elkaar. Alle op het Web gevonden -Cifs- instellingen geprobeerd, zonder resultaat. Sterker nog: de Enigma Networkbrowser crasht gevolgd door het ene na het andere groene scherm. Heeft iemand van jullie zijn Fritzbox wél met suc6 gemount ? Zo ja, wie is bereid zijn/haar exacte instellingen met me te delen? Bedankt!
Gast Mimisiku Geplaatst: 19 november 2015 Geplaatst: 19 november 2015 Waarom zou je een Fritzbox willen mounten? De Fritzbox is neem ik aan je 'Sternet' van je netwerk. Hieraan zitten je box(en), NAS en PC's. Wat zou je van je Fritz willen mounten?
hansputters Geplaatst: 19 november 2015 Auteur Geplaatst: 19 november 2015 Webradio bij voorbeeld. Ingesteld in de bijbehorende webinterface van de FB en werkt uitstekend! Natuurlijk heeft de Dream ook een Plugin maar een bepaalde stream* krijg ik daarmee niet werkend *=HarmonyFM/absolute aanrader voor liefhebbers van Popmuziek uit de 70er en 80er jaren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen