Ga naar inhoud


Meester Frank Visser doet uitspraak volgend jaar op SBS6


Sprietje

Aanbevolen berichten

In Totaal TV is het volgende te lezen:

De grootste troef van SBS6 in 2016 is Meester Frank Visser. Ook Gerard Joling, Nick en Simon en Jeroen van der Boom zijn komend jaar bij het vlaggenschip van SBS te zien.

In Mr. Frank Visser doet uitspraak gaat Frank Visser samen met Viktor Brand hoogoplopende kwesties en conflicten oplossen voor de gewone man en vrouw in Nederland. Het programma is vanaf het voorjaar van 2016 te zien.

Gerard Joling en Jeroen van der Boom

Jeroen van der Boom gaat zijn eigen versie van Spitting Image brengen op SBS6 onder de titel Nou heb je de poppen aan het dansen. Het wekelijks programma is een scherp humoristisch halfuurtje. Een dergelijk format is in diverse Europese landen erg populair. Frankrijk en Portugal kennen al een dergelijke show. Een andere zanger die ook weer voor SBS programma's gaat maken, is Gerard Joling. Hij presenteert de talentenshow I can do that.

Contract Nick en Simon met SBS

SBS prolongeert ook de samenwerking met zangers Nick en Simon. Het duo tekende tijdens de jaarpresentatie een contract. Zij worden de komende drie jaar vaste gezichten van SBS6. De Volendammers zijn bijna exclusief bij SBS6 te zien, maar houden bij de NPO hun programma Nick & Simon, The Dream. Nick en Simon gaan een tweede seizoen maken van Lekker Nederlands, samen met Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met productplaatsing ook zeker.

Voor hij uitspraak doet haalt hij er nog even een sticker vanaf met de naam van een bedrijf.

Of krijgen we gekruide uitspraken en strooit hij eerst een heel potje kruiden eroverheen?

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij was het toch wel verrassend deze move. Deze week nam mr. Frank Visser op de tv nog afscheid bij de NCRV met een grote bos bloemen van het programma dat hij 20 jaar presenteerde. Nu blijkt hij dus voor SBS6 te gaan werken. Insiders wisten dit blijkbaar al sinds augustus dit jaar.
Het was toch een veel bekeken programma en gelukkig komt het in een iets andere vorm weer terug, waarschijnlijk wel onderbroken door reclame.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gaat zich vervoegen bij de zakkenvullers die al eerder de NPO verlieten.

Nu nog Mathijs van Nieuwkerk, kijk iedere dag naar DWDD, maar hij is heus wel te vervangen door iemand die het net zo goed doet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het wel, hij vertelde een tijdje geleden in een interview  dat hij als rechter helemaal niet meer aan de bak komt, omdat hij de rijdende rechter presenteert word hij niet meer serieus genomen door de rechtbank......

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Insiders wisten dit blijkbaar al sinds augustus dit jaar.

 

Ik ook, hij werd paar maand terug op de radio geinterviewd door qmusic en daar motiveerde hij ook zijn move naar SBS6. Het is tijd voor wat anders en het betaald ook beter.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Emekli

 

Hoezo zakkenvullers?

Als jij bij een baas werkt en je verdient €2000,- per maand en je kunt voor hetzelfde werk bij een andere baas €3000,- verdienen, blijf jij dan zitten waar je zit? Doe niet zo naïef.

 

 

 

Ik naïef?, dacht het niet.

 

Mijn loopbaan heeft altijd bestaan uit ergens te werken waar ik het naar mijn zin had, dat is het voornaamste.

 

Het salaris kwam op de tweede plaats.

 

Maar het kon nog leuker, heb mijn huis verkocht, 12 jaar geleden, en van de opbrengst leef 

ik nu al 11 jaar in Turkije.

 

Heb dit nooit berouwd, geniet nu, 22 november, nog steeds van de zon en 24 graden.

 

Heerlijk een huis aan het strand, raad dit iedereen aan.

 

Als je alleen voor het geld gaat, ben je een zielenpiet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van baan veranderen die meer geld oplevert hoeft zeker niet te betekenen dat het ook minder leuk is. Vaak is het een nieuwe uitdaging die je nieuwe ervaringen oplevert en voorkomt dat je vastgeroest komt te zitten.
Als je als manager solliciteert naar een nieuwe baan, kom je echt niet aan de bak als je vertelt dat je al 25 jaar bij dezelfde baas werkt, wel mensen die elke 3-4 jaar van baan zijn veranderd en een goede cv hebben.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het Japanse systeem zit je zelfs nooit langer als 4-5 jaar op een positie.

Je moet verplicht doorschuiven in een nieuwe positie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij het meeste opvalt na een overstap naar de commerciëlen,

die mensen worden daar getransformeerd.

Alles wat ze doen, wordt "opgeleukt", ze zijn niet meer zichzelf.

Voorbeelden, H. Huisman, L. de Mol en J. Spijkerman, om er maar een paar te noemen.

 

Sinds dit begonnen is, heb ik de commerciëlen in het boeket afval van mijn ontvanger gezet.

 

Maar, dit is puur mijn mening.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik naïef?, dacht het niet.

 

Mijn loopbaan heeft altijd bestaan uit ergens te werken waar ik het naar mijn zin had, dat is het voornaamste.

 

a)Het salaris kwam op de tweede plaats.

 

b)Maar het kon nog leuker, heb mijn huis verkocht, 12 jaar geleden, en van de opbrengst leef 

ik nu al 11 jaar in Turkije.

 

c)Heb dit nooit berouwd, geniet nu, 22 november, nog steeds van de zon en 24 graden.

 

Heerlijk een huis aan het strand, raad dit iedereen aan.

 

d)Als je alleen voor het geld gaat, ben je een zielenpiet.

 

 

e)Wat mij het meeste opvalt na een overstap naar de commerciëlen,

die mensen worden daar getransformeerd.

Alles wat ze doen, wordt "opgeleukt", ze zijn niet meer zichzelf.

Voorbeelden, H. Huisman, L. de Mol en J. Spijkerman, om er maar een paar te noemen.

 

Sinds dit begonnen is, heb ik de commerciëlen in het boeket afval van mijn ontvanger gezet.

 

Maar, dit is puur mijn mening.

a), B), c) en d) is wel degelijk zeer naïef, want lang niet iedereen in Nederland heeft de luxe van deze keus, of dacht jij soms van wel? 

Menige huiseigenaar heeft het huis nog steeds "onder water staan", zoals de laatste jaren uitgebreid in het nieuws is geweest op jouw favoriete NPO.

En velen hebben tot nu toe hetzij het huis niet kunnen verkopen, hetzij geen huis kunnen kopen gezien de gestelde eisen of bepaalde financiële problemen.

 

En e) is, gezien jouw mening over de Nederlandse publieke omroep, geen mening, maar een vooroordeel.

Die "mening" heb jij al zonder ook maar een seconde van het programma gezien te hebben. Sterker nog, je gaat niet eens kijken.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...