Ga naar inhoud


Meester Frank Visser doet uitspraak volgend jaar op SBS6


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dwalen we niet af van het onderwerp?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


a), B), c) en d) is wel degelijk zeer naïef, want lang niet iedereen in Nederland heeft de luxe van deze keus, of dacht jij soms van wel? 

Menige huiseigenaar heeft het huis nog steeds "onder water staan", zoals de laatste jaren uitgebreid in het nieuws is geweest op jouw favoriete NPO.

En velen hebben tot nu toe hetzij het huis niet kunnen verkopen, hetzij geen huis kunnen kopen gezien de gestelde eisen of bepaalde financiële problemen.

 

En e) is, gezien jouw mening over de Nederlandse publieke omroep, geen mening, maar een vooroordeel.

Die "mening" heb jij al zonder ook maar een seconde van het programma gezien te hebben. Sterker nog, je gaat niet eens kijken.

 

 

Dit is wel heel kort door de bocht, ik heb geen miljoenen gevangen met de verkoop van mijn huis.

Ik leef hier op een manier dat ik net kan rondkomen en dat is genoeg voor mij.

En ja, niet iedereen kan dit.

 

Waarom is het mij gelukt, ik ga niet in politiek detail,

maar een partij op linkerzijde, heeft al lang voor de crisis gewaarschuwd.

Via de media kwam dit zogenaamd uit de lucht vallen, de meeste economen wisten dit al lang.

 

Dit zette mij, na een hartoperatie, aan het denken en heb toen mijn beslissing genomen.

En die partij heeft gelijk gekregen.

 

Ik verheerlijk misschien de NPO in jouw ogen, maar door de manier waarop zij het doen, maakt

ze wel tot de meest onmisbare omroep.

 

En een uitzending niet gezien??, als er iets komt wat mijn aandacht trekt, dan kijk ik dus wel één keer, moet helaas

dan toch weer afhaken.

Dus ik kijk wél, voordat ik mijn mening ventileer.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, wanneer een hint niet helpt...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...