Ga naar inhoud


Upgrade Vti 9.0.1 foutgelopen?


radio man

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...

Weer opgewarmd...

Kan nog steeds alleen via de rotor opnemen en kijken, en als ik zoals oorspronkelijk ABCD instel (met eentje als rotor) zijn de zenders van alle 3 satellieten (MAAR ABC TUNERS ALLEMAAL HETZELFDE!).

Nou was ik allang op het platte dak op, maar ik een paar rugoperaties gehad en ik mag van mijn vrouw de ladder nog niet op... :wink:

Heb de 3 "vaste schotel kabels" per stuk gecontroleerd, maar niet de juiste...dus wel dezelfde!

De instellingen heb ik tig keer gecheckt, maar ik zag en zie niks wat sinds "die avond" anders is.

Kan ik beneden nog iets checken?

Zo niet, dan is het wachten tot mijn vrouw naar een vriendin is ofzo... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahum,

beste Radio Man

elke tuner moet volledig ingevuld zijn qua diseqc en satposities (en niet tunerX is als A)

maar dat kan niet met een usals erbij op diseqc ABCD daar die extra instellingen nodig heeft

 

dus moet je extended settings gebruiken

 

en als je toch al op het dak gaat dan maak inderdaad enkele foto's van de bekabeling opdat je het nooit meer vergeet

maar een vraag waarom je opnieuw gaat configureren als je dat volgens dit bericht op USB hebt staan???

aangepast door Tonskidutch

Treu North

Rebekka Bakken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw nagedacht...

Ik draaide heel lang met A=abcd ingevuld - B als A - C als A en D=USALS rotor, ging prima.

Maar toen waren alle zenders zowel op ABC als op de rotor correct te ontvangen.

Heb op elke A/B/C kabel apart gezocht, en op elke kabel staan dezelfde (verkeerde) zenders. 

Zou best kunnen dat de 110cm een zwieper gemaakt heeft.

Ik ga de monitor vast opladen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...