Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probleem voorlopig opgelost!

Ik heb er met een compressorpistool :whistle: 12kg geperste lucht ingeblazen om zo restantjes stof weg te krijgen, maar NADA, nisk hielp

Tijdens die bewerking viel m'n blik op een batterij BU cel????? Wat zit dat erin te doen? :angry:

Ik heb toen van die printplaat, alle stekkers losgemaakt en 10' gewacht, alle stekkers terug verbonden, CD er in en spanning aan: CD545 werkt als nieuw, hoelang en wat de fout was weet ik niet, enkele dagen test zullen de efficientie van de ingreep bewijzen.

:confused:  :confused:  :confused:

Geplaatst:

jan ,je hebt geluk ,nl dergelijke gevoellige app. mag je nooit zo maar zo veel lucht inblazen,de kans dat je laser ontzet of beschadigd raakt is vrij groot.

De  lens reinig je uiterst voorziichtig met een watten staafje met alcohol.

Die BU cel is voor je geheugen ,Back up.dus.

Geplaatst:

Ja 12kg druk blaas je niet direct op gevoelige zaken, weet ik ook wel...

Maar waarom steekt men een BU cel in een diskplayer, dat is om z'n programmatie te onthouden?

Heeft toch weinig zin, wat als die 5cd's afgespeeld zijn plaatst men nieuwe?

En tot zolang de netspanning niet afgelegd wordt, kan je die programmatie herhalen???

Geplaatst:

Bij deze spelers gaat de laser stuk. gewoon vervangen en dan doet hij het weer als nieuw. wil je echt hobbien, dan de laser eruit halen , kapje eraf , lens voorzichtig optillen en dan de spiegel die eronder zit met een wattenstaafje schoonmaken.

System Administrator (niet van deze site)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...