Gast Geplaatst: 10 oktober 2002 Geplaatst: 10 oktober 2002 Ik gebruik al een tijd multidec 8.x dit eigenlijk zonder probleemen, op de opnamen functie na (geluid loopt niet sync.) nu las ik dat dit in multidec 9 opgelost is. Probleem is nu dat als ik multidec 9 opstart de volgende foutmelding krijg:Bitte die TT Treiber installieren WIERD BEENDET Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?, ik heb al de laatste drivers van de technotrend site gedownload maar zonder resultaat. Alvast bedankt J.W. P.S.:ik draai win98
Gast Geplaatst: 12 oktober 2002 Geplaatst: 12 oktober 2002 Ik kijk digitaal. Is dat van belang? de fout treed nl al op voordat het programma opgestart is.
Gast Geplaatst: 17 oktober 2002 Geplaatst: 17 oktober 2002 Al een oplossing bekend? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem... Handen
Gast Geplaatst: 18 oktober 2002 Geplaatst: 18 oktober 2002 Hallo, Ik denk dat je van Technotrend of Hauppauge de drivers (V2.01 of zo) moet downloaden en die installeren. Multidec 9.0 heeft (voor zover ik weet) geen eigen drivers zoals 8.X Misschien helpt dit ? Gr. Opa
Gast Geplaatst: 18 oktober 2002 Geplaatst: 18 oktober 2002 Ik heb eerst de drivers DVB-210-S-C-T erop gezet en toen MD9.0 werk met XP en alles draait goed
Gast Geplaatst: 18 oktober 2002 Geplaatst: 18 oktober 2002 @ brill, Het ligt inderdaad aan de drivers. Ik heb nl ook het programma prog DVB geinstalleerd, Daar krijg ik ook een foutmelding dat de driver 2.0x en de virtual S/C/T. DVB network adapter niet gevonden wordt. Wil je deze AUB door mailen j.w.wassenaar@freeler.nl Alvast bedankt!! J.W.
Gast Geplaatst: 18 oktober 2002 Geplaatst: 18 oktober 2002 2.10a driver kan je vinden op www.technotrend.de of www.hauppauge.de beide zijn hetzelfde.
Gast Geplaatst: 19 oktober 2002 Geplaatst: 19 oktober 2002 Anders kan je ook hier kijken heb je gelijk alles bijelkaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen