finchy Geplaatst: 25 november 2015 Geplaatst: 25 november 2015 Hoi iedereen, Ik ben sinds lange tijd een trouwe dreambox gebruiker, maar sinds het android-tijdperk ben ik toch van dit platform meer gaan houden dan van linux. Zijn er daarom mensen die al ervaring hebben met android ontvangers? En dan bedoel ik ontvangers die ook cccam kunnen verwerken. Ik heb er al veel over gezocht maar nog niet echt veel over gevonden. Een merk dat ik al ben tegengekomen is VIGICA. Het zegt mij niks maar die ontvangers zijn wel vrij goedkoop tov dreambox. Iemand een idee hierover? Thx!
Ghanssie Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 Ja, de nieuwe Amiko A3 v2. Super Android ontvanger met Quad Core processor aanboord. Geen CCcam maar wel een zeer stabiele Doscam (oscam). € 139,- T2/C. € 159,- Combo, DVB/S & C/T2.
finchy Geplaatst: 26 november 2015 Auteur Geplaatst: 26 november 2015 Ben echt op zoek naar een cccam compatibele ontvanger en het idee van android met al zijn bekende toepassingen doet mij misschien mijn oude dreambox800 vergeten.
Gast Mimisiku Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 Om de c-lijn in te plaatsen misschien? En omdat hij niet weet hoe dat in OScam moet?
Ghanssie Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 Is net zo simpel als CCcam. En bovendien werkt Oscam goed en stabiel.
gerard-almelo Geplaatst: 29 november 2015 Geplaatst: 29 november 2015 heb ook een amiko a3 krijg het niet voor elkaar oscam wel met mgcam werkt de kaart goed vind niet zo simpel zal wel leetijd zijn ha
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen