Ga naar inhoud


Spouwmes gezocht


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Zwager van mij heeft een aannemersbedrijf.

 

Tegenwoordig heeft hij zijn grote teen aan zijn rechterhand als vervanging van zijn duim.

 

Is wel een beetje moeilijk met het neus peuteren, zo een grote teen in je neus.

Of het moet zijn dat hij heel veel zware dingen gedragen heeft altijd, en nu van die hele grote neusgaten heeft.  :lol:

 

Is wel leuk op feestjes, om te wedden, dat hij met zijn grote teen de achterkant van zijn schouders kan aanraken.

Dat lukt niet iedereen.

aangepast door pearlpeter
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik ken hem als een rustig en intelligent iemand, die geen onnodige risico's neemt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je dagelijks de dingen doet stomp je af en zie je het gevaar niet meer.

Dat klopt helemaal, onlangs een camerasysteem gemonteerd bij een winkel waar personeel spullen meenam zonder te betalen.

Het bewuste personeelslid heeft er bij gestaan toen de camera's werden gemonteerd en merkte zelf nog op dat het goed was dat zoiets geplaatst werd want er werd zoveel gestolen.

Binnen 2 weken viel dit personeelslid blijkbaar terug in het oude gedrag en nam weer sigaretten mee zonder te betalen, alleen was het nu wel haarscherp in beeld gebracht en kon dit personeelslid per direct op zoek naar ander werk.

 

Dus dat men na een poosje het gevaar niet meer ziet klopt helemaal en is het meer van "dat doen we altijd zo" tot het een keer fout gaat en men weer even met de feiten op de neus wordt gedrukt.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...