Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu al een paar dagen de nieuwe Firmware draaien maar telkens wanneer ik de settings bewerk met MCEDit en weer terug plaats in deco gaat het mis. Dit zal denk wel komen dat er in deze firm wat andere adressen gebruikt worden.

Iemand een idee hoe toch settings met pc aan te kunnen passen?

Geplaatst:

We plaatsen dus niet alleen de vragen op twee verschillende boards, maar ook de antwoorden:

Gebruik voor het aanpassen van de settings in deze firmware uitsluitend FlashCvt van RobvH. Dit is het beste programma voor dit soort ingewikkelde firmware waarbij delen van de code ook in de flash512k.bin zitten. Je kunt dan met een gewone teksteditor alles aanpassen. Let op dat je alle 3 de TCS bestanden en de TPT aanpast. Blijf van de andere blokken af!

Je kunt zelfs de complete firmware (met mijn settings bijvoorbeeld) inladen met dit programma, en dan alles naar hartelust aanpassen, daarna weer opslaan als complete firmware en terugproggen inclusief bijbehorende eepromfile.

M_Z

Geplaatst:

Heaky,

het is gelukt met een heleboel geklooi en nabewerken zoals Mark hierboven beschrijft. Alleen verplaatsen van de kanalen was geen probleem. Die problemen begonnen pas toen ik Veronica probeerde toe te voegen. Toen stonden er andere gegevens in de tcs en tpt dan ik ingevoerd had. Met flashcvt de boel weer omgezet, aangepast en met declink teruggeschreven. Dat werkte.

groet,

Eric

Only those who know the secret can read a stream of bytes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen