Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu vroeg mijn buurman welke sat ontvanger hij moest nemen omdat hij zijn philips zat is. 

Ik ben zelf helemaal weg van mijn solo2. Alleen heeft hij maar 1 kabel dus is een solo2 overdreven en wilt hij zijn ex hdd, die hij nu ook heeft gebruiken. Op de Vu site zie ik er genoeg staan maar volgens mij heeft hij aan een zero genoeg of is de soloSE stukken beter voor de woonkamer?

En werkt cccam ook op de zero zodat hij in de toekomst boven ook via een zero kan kijken?

Geplaatst:

CCcam moet je langzaam gaan vergeten.... Begin maar met OSCam. Prima instelbaar en werkt zeer stabiel....

Een VU+ Zero enn Solo worden als zapper verkocht. Nu installatie dus eerst de plugin PAU installeren en je kunt keurig opnemen en afspelen.. Alleen de externe drive van de Philips zal opnieuw geformatteerd worden (alle opnames zijn dus foetsie). Ook al zou je ze kunnen lezen, ze zijn UUID gecodeerd en getrouwd met die Philips.

Geplaatst:

als je op die zero openpli installeert en oscam zou kiezen als softcam dan zou de cd of tvvl kaart out of the box moeten werken na install van openpli.

bij installatie van vti voor de zero en kiezen voor oscam zou je ook oscam butler kunnen installeren en dan zou de configuratie van je kaart ook een fluitje van een cent moeten zijn.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

CCcam draait bij mij prima hoor.

dat kan ik goed geloven maar cccam is al redelijk outdated en wordt niet meer bijgewerkt (en dan zijn er nog de verhalen van de backdoor etc...) terwijl er van oscam wel nog wekelijks updates uitkomen.

dus denk dat het beter is dat je je ook eens op het pad van oscam begeeft Drs. je gaat zien dat het eigenlijk een fluitje van een cent is.

zelfs delen van de kaart via oscam op zowel ontvanger als client is een fluitje van een cent.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...