Ga naar inhoud


Tweede en mogelijk derde smartcard naast HD-Light, wel of geen HD?


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik ga nu over van het STB-pakket naar het HD-Light pakket van 10 euro per maand, als ik een extra kaart neem, dan betaal ik € 4,50 per maand extra, alle kanalen zijn in zoals in HD, maar dan zonder HD kwaliteit. Wil ik die ook in HD kwaliteit hebben, dan moet ik € 9,50 per kaart gaan betalen.

 

Mijn vraag:

 

Als alles overgezet is naar de Astra 3, dan wordt alles in HD uitgezonden, echter zegt men bij CDS dat ondanks dat het HD zenders zijn, het naar SD wordt terug gekoppeld als ik € 4,50 per maand betaal.

 

Gezien CDS wel vaker onduidelijke informatie verstrekt, wat is hiervan waar?

 

Heeft iemand een extra kaart via het HD-Licht pakket op de Astra 3 staan en krijgt alleen SD kwaliteit?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Of de vooraf informatie overeen gaat komen met de werkelijkheid weet je bij CD nooit.

Informatie hierover van hun site wordt soms niet bewaarheid.

 

Maar een gewone SD kaart van € 4,50 zou vanaf 1 januari ook de HD versie moeten gaan weergeven, zegt men.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

men smijt HD en mpeg4 door elkaar. Alle kanalen gaan over naar mpeg4, maar het kan best dat de SD kanalen op astra1 blijven, maar dan in mpeg-4. En om mpeg-4 te ontvangen heb je een HD ontvanger nodig.

het is nog niet erg duidelijk wat CD van plan is : de SD kanalen stoppen of gewoon omzetten naar mpeg-4. In het laatste geval blijft de resolutie gewoon SD en wordt alleen de uitzendnorm aangepast.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ilseonline

 

Een nieuw te nemen extra kaart kost vanaf vandaag 2 dec. €9,50 per maand, geen €4,50 per maand dus, zie bericht 98:  https://www.sat4all.com/forums/topic/350026-npo-123-rtl-457-sbs6-en-net5-in-2016-alleen-nog-hd/page-7

 

En gisteren was het nog anders?

 

Ik heb het HD-Light pakket, kon daar een extra kaart bij nemen, maar dan koste het € 4,50 per maand extra en zijn de zenders ondeanks dat ze in HD kwaliteit worden uitgezonden, alleen in SD kwaliteit te bekijken. Wilde ik het toch in HD, dan zou het € 9,50 per maand extra worden.

 

Gaan ze nu alle extra SD abonnementen er uit werken?

 

Indien ja, dan zijn ze binnen de kortste keren veel klanten kwijt, want dan zijn ze te duur geworden.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ilseonline

 

Een nieuw te nemen extra kaart kost vanaf vandaag 2 dec. €9,50 per maand, geen €4,50 per maand dus, zie bericht 98:  https://www.sat4all.com/forums/topic/350026-npo-123-rtl-457-sbs6-en-net5-in-2016-alleen-nog-hd/page-7

En probeer nu maar eens een 2e of 3e kaart aan te vinken zonder apparatuur :crazy: .

Ik hoop dat dit een foutje bij hun betreft?Een 2e kaart a 9,50 en dan ook nog verplicht worden de apparatuur aan te moeten schaffen a 99,00 hij is fijn... :angry:

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit zo allemaal weer lees ben ik blij dat ik van die Sat melkers af ben een tweede kaart € 9,50/maand zit daar dan wel de smartkaart bij inbegrepen of moet je de smartkaart dan ook nog extra betalen of zit alles in die ontvanger van hun (smartkaart en ontvanger in 1)?

 

Heb voor de plaatselijke kabelboer nog 2 extra smartkaarten kunnen aanschaffen voor 18 euries per stuk en dit kost me niets extra's in de maand en mijn gehele pakket erop na activatie van de kaarten. :)

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noem me maar ouderwets..maar ik ben helemaal klaar met al dat HD / 4K enz..ik heb vele jaren geleden 4 abonnementen afgesloten en heb helemaal niet gevraagd om al die technische vooruitgang ik was al tevreden met Digitaal beeld in plaats van analoog.

Ok ik heb 4 HD ontvangers aangeschaft omdat de oude boxjes hun beste tijd hebben gehad maar nog steeds ben ik tevreden met mijn digitale beeld op een 50inch scherm vaak gewoon SD.

 

Maar goed waar gaat het nu om?Wederom moet ik de consument dieper in de tas gaan duiken om de maandelijkse gelden te moeten voldoen..en waarom?Juist omdat de aanbieder ons dit weer door de strot drukt..vroeger gaf ik het advies nog wel eens stap over op de schotel vaak uit een bezuinigings standpunt of een betere beeld kwaliteit helaas is dit al lang geleden.

 

En de slogan "gratis apparatuur"in bruikleen :crazy: pff dit betaal je uiteindelijk echt wel alleen mag je het daarna terug sturen zodat hun het kunnen recyclen (in de kliko)

 

Nu kost een 2e(bij geheel nieuw abonnement) kaart 9,50 p/mnd + 29,95 registratie kosten idem voor de 3e kaart..

Tevens betaal je 99,00 activatiekosten.En tevens duwen ze je hun eigen ontvanger t.w.v 139,00 door de strot.Vreemd dat je die niet in "bruikleen" krijgt?

 

Beetje krom dit allemaal in mijn ogen.....registratie en activatie en verplichte aanschaf apparatuur

 

Bij IPTV krijg je alle apparatuur in bruikleen.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar blijft de wet om dit te stoppen.

 

bv. een aanbieder (provider) moet zorgen dat je beeld op hebt op Uw TV.  En dit voor minstens 5 TV's.

In één abbonement zit alle nodige apparatuur om beeld te krijgen op 5 TV's.  Punt, uit.

 

Willen ze dit doen mits hun eigen apparatuur dan moeten ze die aan U bezorgen.  En dit inbegrepen in het abbonement.

Fantasiekosten aanrekenen mag niet (activitie, registratie, kosten kaarten e.d.)

 

Ik zal wel dromen.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...