Ga naar inhoud


Tweede en mogelijk derde smartcard naast HD-Light, wel of geen HD?


Miauw

Aanbevolen berichten

Op de website van CanalDigitaal is het volgende te lezen:

 

TV in HD kwaliteit van CanalDigitaal zorgt voor levendig en loepzuiver beeld. Daarom ontvangen al onze klanten vanaf 1 januari 2016 op ALLE smartcards (dus ook uw 2e of 3e) nog meer zenders in superscherpe HD kwaliteit.

 

Dus uitsluitend omdat HD beter is dan SD ontvangt iedereen vanaf 1 januari 2016 HD. En dan blijkbaar ook nog eens zonder bijkomende voorwaarden. Dat is nog eens aardig van CanalDigitaal! Ik vraag mij wel af waarom zij deze verbetering niet al vorig jaar ook voor de extra kaarten hebben ingevoerd, toen deze opeens met 200% in prijs verhoogd werden.Toen was het ondanks die prijsverhoging niet mogelijk NED 1, 2 en 3 op HD te houden, dat werd toen juist de nek omgedraaid. Nu willen ze opeens dat we allemaal een loepzuiver beeld krijgen en gooien ze het even op de altruïstische toer. Wat zijn dat toch altijd voor belachelijke schijnargumenten die CD gebruikt?

 

Ik vermoed dat CD er vanuit gaat dat velen die prijsverhoging en de downgrade van HD naar SD inmiddels vergeten hebben en dat de huidige bezitters van een extra kaart binnenkort voor de nu opeens aangeprezen HD upgrade ook extra zullen moeten betalen. Ik ben wel erg benieuwd naar de argumentatie die ze hiervoor zullen gebruiken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...