Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Kijk eens of de afstands bediening nog werkt.

Met een IR afstandsbediening kan je dat met je camera uit je smartphone bekijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Kijk eens of de afstands bediening nog werkt.

Met een IR afstandsbediening kan je dat jet je camera uit je smartphone bekijken.

Gedaan maar gebeurt niets.

Volgens mij zie je dan een rood lampje, staat mij iets van bij

Geplaatst:

Ik heb wel beeld maar de AB reageert niet

Dus ook niet bij menu ed

Heb nu openatv-5.3 erop gezet.

Maar ook dat is geen oplossing

AB reageert nergens op.

Kijk eens bij Menu/Instellingen/Systeem ''Invoer apparaten'' en kijk dan welke ab er geselecteerd is, je kunt daar de Zgemma ab instellen.

Als het goed is kan dit met de knoppen op het voorfront, zo niet steek er dan een usb keyboard in als je die hebt dan kom je wel in de menu's.

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer het een ir gever is, en je ziet niets met je camera, eventueel even in het donker proberen, lijkt het erop dat je afstand bediening defect is.

Kijk eens naar de batterijen, en of de batterij contacten goed contact maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Wanneer het een ir gever is, en je ziet niets met je camera, eventueel even in het donker proberen, lijkt het erop dat je afstand bediening defect is.

Kijk eens naar de batterijen, en of de batterij contacten goed contact maken.

heb de AB getest in het donker, geen resultaat.

Ben even naar mensen in de wijk gegaan die hebben de Zgemma Star.

Daar deed hij het ook niet.

Maar zijn AB deed het bij mij ook niet

• Moderator
Geplaatst:

Tja, nieuwe ontvanger, garantie,  terug in de doos en het de handelaar laten oplossen.

• Moderator
Geplaatst:

Zojuist mijn Zgemma H2.H binnen.

Heb er PLI opgezet en alles ingesteld.

Ineens doet de Afstandsbediening het niet meer.

Lijkt mij onwaarschijnlijk dat er geen batterijen in gezeten hebben, het heeft eerst gewerkt.

• 11 maanden later...
Geplaatst:

Ik ben aan het orienteren voor een combi tuner. Welke is naar jullie mening beter zgemma h2h of een vergelijkbare xsarius?

en ondersteunen deze 2 apparaten ook hdmi cec?

Geplaatst:

Dank voor je reactie Sjaak.

nog een vraagje over de Mutant hd51 4 K.  Wie weet ook deze hdmi cec ondersteunt?

ik weet dat het geen cccam ondersteunt maar wel oscam en ik ga er van uit dat de meeste aanbieders ook oscam ondersteunen.

• 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...