Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het was altijd mogelijk om in VTi bij instellingen > audio/video > de refresh rate, 1080i etc. in te stellen.

In ieder geval in de laatste image van VTi 9.x is dit niet meer mogelijk.

Wie weet een oplossing of waar het nu te vinden is?

(bij mij staat hij op 60Hz en dit moet 50Hz zijn, heb ik gelezen bij algemene vragen)

Geplaatst:

Die zet je op multi en het is echt wel mogelijk doe maar eens een online update er was een bug dat probleem is inmiddels verholpen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Ja, Stevie,

Misschien heb ik de vraag niet goed geformuleerd.

De mogelijkheid om dit in te stellen is niet meer aanwezig, heb gisteren de laatste update uitgevoerd.

Bij Audio/Video staat:

Beeldinstelling

Beeldverhouding

TV Systeem

WSS bij 4:3

Dolby Digital default

Dolby Digital / DTS downmix

General Dolby...

Algemen PCM vertraging

Bypass HDMI EDID Check

dus.....?

Geplaatst: (aangepast)

Menu-instellingen-systeem-audio/video dat is waar je zit,dit is wat ik daar zie....

post-54808-0-80320800-1449158732_thumb.jpeg

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Je ziet dus niet wat ik zie ,de foto hierboven ?

aangepast door stevie-v

Vreemd eens kijken of ik weet hoe dit op te lossen

aangepast door stevie-v

Ga naar menu-instellingen-systeem-diversen en zet menu modus op expert die zullen bij jou wel op eenvoudig staan of uitgebreid en is dat niet het geval zou ik niet weten waar je het zou moeten zoeken

aangepast door stevie-v

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...