Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens Totaal TV is vanaf volgend jaar de premier league niet meer bij fox  maar bij Ziggo sport te zien.

Hoop niet dat deze dan ook achter de nieuwe CI+ module komt, worden weer een boel mensen op kosten gejaagd

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:

Langs de ene kant, vraag je zich af, gaan de mensen bkijven investeren voor tv?

Terwijl je langs de andere kant ziet en hoort dat mensen fortuinen geven om hun ding te zien.

Ik durf er 99,9% op verwedden, mocht deze alleen via de orca codering te zien zou zijn, deze als zoete broodjes over de toonbank zouden gaan, want voetbal is een ongekende macht, dat weten ze en (mis)bruiken het.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Totaal TV meldt wel in datzelfde bericht dat het ook op het nieuwe kanaal komt dat alleen bij Ziggo wordt doorgegeven, het "gratis" sportkanaal genoemd. Een deel zal dus allen voor de kabelabonnees te zien zijn.

aangepast door Pjotrb

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

Zonde van de zendtijd, ik kijk nooit naar corruptie.

Off topic, maar zijn er nog programma, vooral wedstrijden die juist gaan? De meeste zijn gemaakt via reclame inkomsten,waarvan deze een zeer grote invloed hebben. Heb zelfs twijfel van nieuwsuitzendingen, of ze wel nog zeggen hoe het "echt" is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Meen je dat Sjaak(k)? Nu ook al of t.z.t.?

Nu in ieder geval niet.

]-[an - Utrecht.

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

• 2 weken later...
Geplaatst:

Fox heeft weinig te bieden op de sat  Foxb1 2 en 3, ik heb eerste en laatste ga niet voor 1 kanaal international nemen

SAB Titan I & Technisat Multytenne

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...