Gast Ambrogio27 Geplaatst: 3 december 2015 Geplaatst: 3 december 2015 Beste leden, Ik ben Ambrogio en ik ben nieuw hier. Ik ben sinds kort bij ziggo en wil graag naar Nederlandse zenders met mijn Mut@nt HD2400 kijken. Alleen hoe doe dat? Ik kan naar FTA Nederlandse zenders kijken maar wil ook naar HD zenders en eventueel naar extra zenders kijken dus betaal zenders. Ik heb een Oranje Irdetto Ziggo smartkaart gekocht en ik ben erachter gekomen dat ik een softcam nodig heb om naar NL betaalzenders te kijken. Ik heb geen verstand van softcam en hoe ik het moet configureren.. Owja, de smartkaart is geactiveerd heb ook de bevestigingsmail ontvangen. Ik heb ook mijn TV pakket aangepast nu heb ik de pakket TV Royaal met ca. 110 zenders waarvan ca. 35 zenders in HD. Willen jullie mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen? FTP verbinding kan ik maken en de decoder is zichtbaar in Windows Network. Via schotel kijk ik naar Italiaanse kanalen. Ik gebruik het image OpenPLI. Ik zal het erg op prijs stellen dat jullie mij veder helpen, Met vriendelijke groeten Ambrogio
youriy Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 Is het al gelukt? clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.