Gast Ambrogio27 Geplaatst: 3 december 2015 Geplaatst: 3 december 2015 Beste leden, Ik ben Ambrogio en ik ben nieuw hier. Ik ben sinds kort bij ziggo en wil graag naar Nederlandse zenders met mijn Mut@nt HD2400 kijken. Alleen hoe doe dat? Ik kan naar FTA Nederlandse zenders kijken maar wil ook naar HD zenders en eventueel naar extra zenders kijken dus betaal zenders. Ik heb een Oranje Irdetto Ziggo smartkaart gekocht en ik ben erachter gekomen dat ik een softcam nodig heb om naar NL betaalzenders te kijken. Ik heb geen verstand van softcam en hoe ik het moet configureren.. Owja, de smartkaart is geactiveerd heb ook de bevestigingsmail ontvangen. Ik heb ook mijn TV pakket aangepast nu heb ik de pakket TV Royaal met ca. 110 zenders waarvan ca. 35 zenders in HD. Willen jullie mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen? FTP verbinding kan ik maken en de decoder is zichtbaar in Windows Network. Via schotel kijk ik naar Italiaanse kanalen. Ik gebruik het image OpenPLI. Ik zal het erg op prijs stellen dat jullie mij veder helpen, Met vriendelijke groeten Ambrogio
youriy Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 Is het al gelukt? clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Gast Mimisiku Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 (aangepast) Dat hangt van je smartcard type af.. Nieuwe Ziggo klanten krijgen een Nagra Smartcard. Deze worden gekoppeld aan je Ziggo ontvanger of je CI+ module.. De kaart los in je Mutant stoppen gaat nooit werken. Met geen enkele softcam! Enige manier is nu om een CI+ module te kopen bij Ziggo en deze samen met je kaart in het CI slot van je Mutant te schuiven. Vervolgens installeer je OpenATV 5.1 op de Mutant.. Zenderlijst inladen en je kunt kijken. Uiteraard wel met de restricties die samengaan met het gebruik van een CI+.. Met een Irdeto smartcard kom je beter weg. Deze is zowel met OSCam als CCcam 2.3.0 prima te bedienen. Overigens zijn er in het verleden issues geweest met Ziggo kaarten i.c.m. De interne kaartlezers van de Mutant. Dit zou inmiddels via nieuwere drivers opgelost moeten zijn.. Ik bezit zelf geen Mutant dus heb dat nooit kunnen testen.. 5 december 2015 aangepast door Mimisiku
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen