Ga naar inhoud


Geen Mezzo met legale kaart?


Alfons Verbiest

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Ik heb sinds 2 dagen een Hyundai HSS-1000IR met een legale smartkaart van Canal+. Ik heb gisteravond alle kanalen laten inlezen en kom zojuist het feit tegen dat hij Mezzo als gecodeerd kanaal geeft. En hier keek ik nog wel eens naar.

 

In werkelijkheid wordt deze in het Canal+ pakket doorgegeven. Tot eergisteren had ik een FortecStar 9800V2 en bij deze kon ik Mezzo gewoon ontvangen.

 

Volgens mijn gegevens zou hij moeten zitten op 11.817 V; Simbolrate 27.500; APid 166 en VPid 104.

 

Is dit bekend met een Hyundai of heb ik weer eens wat? Wie het weet mag het zeggen.

 

Bij voorbaat dank en de groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Sorry voor de late reactie, maar ik ben de verdere avond niet thuis geweest.

 

Ik heb de Aston 1.05 module. Ik heb ook al deze frequentie laten inlezen met apart de juiste audio en videopid, maar hij blijf tot op dit moment Mezzo niet zien. Ja, wel zien, maar geen beeld en geluid. Alleen de melding dat dit een gecodeerd kanaal is. Nu klopt dit natuurlijk wel, maar mijn Canal+ smartcard hoort hem toch te herkennen? Of zit Mezzo nog op een andere frequentie dan 11.817?

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg een opmerking van mijn broer, die misschien wel hout snijd (de opmerking, niet mijn broer).

 

Zou het kunnen zijn dat je MEZZO niet meer ontvangt op een legale kaart omdat ze 7 oktober jl ook zijn overgestapt op SECA 2? En dat Canal+ voor zijn Nederlandse abonnee's niet tijdig maatregelen heeft getroffen?

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...