Ga naar inhoud


Forse prijsverhoging 2e-3e kaart


Maxplus

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Het  (op termijn) verdwijnen van het settop box pakket heeft toch te maken met de wettelijke verplichting om zelf 30 kanalen door te geven?

Canaldigitaal is door het commissariaat van de Media beboet wegens het niet op tijd vervullen van die voorwaarde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit gaat ook gelden voor de bestaande abonnees en nieuwe abonnees betalen 49,95 admi kosten en die waren 29,95 per nieuwe abonnee hoofdkaart om je in het systeem te krijgen bij de heren van CDS .

aangepast door acid

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wordt gewoon doorgerekend aan de eindgebruiker.

Als er nieuwe verplichtingen zouden komen voor de 2de en 3de kaart, en dat kost centjes voor cd, dan gaan die dit gewoon doorreken aan eindgebruiker, zodat cd verder evenveel verdiend, en das bij ieder (commercieel) bedrijf zo.

Kijk en lees maar eens goed.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat ook gelden voor de bestaande abonnees en nieuwe abonnees betalen 49,95 admi kosten en die waren 29,95 per nieuwe abonnee hoofdkaart om je in het systeem te krijgen bij de heren van CDS .

Ja mooi hè? Nu moest ik vandaag een overschrijf formulier downloaden van CD. Ik zal em er even bij doen en dan moet je eens lezen op pagina 2 wat er staat bij punt 4..

formulier-smartcard-overname.pdf

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt dus beter een bestaande kaart overnemen!

 

 


Registratiekosten voor een hoofdsmartcard bedragen € 29,95. Registratiekosten voor een extra smartcard: € 9,95.

 

Kortom... formulier nog niet bijgewerkt!

Maar aangezien dit een officieel stuk is kun je ze toch "verplichten" de hier genoemde bedragen aan te houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt dus beter een bestaande kaart overnemen!

 

 

 

Kortom... formulier nog niet bijgewerkt!

Maar aangezien dit een officieel stuk is kun je ze toch "verplichten" de hier genoemde bedragen aan te houden...

Check! En daar ga ik ze aan houden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaldigitaal en hun website, het lijkt de overheid wel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gast die in het verleden de site opgezet heeft en onderhouden was vroeger verschillend keren lid van Sat4all.

Hij hielt het in de late uurtjes regelmatig niet netjes als ie de fles niet kon laten staan. Op verzoek moesten er dan weer tientallen berichtjes verwijderd worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net van iemand een contract gezien, en de 2de kaart zijn de activatie kosten 29,95 € en voor het basis pakket en basis hd pakket 9,95€ per maand. Gezien op officiele papieren van cd.

En volgende stap net zoals tvv registratie kost eerste kaart 50€?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merkwaardig, mijn verdeler, heeft er onlang nog binnengekregen. Of geld het enkel via hun webschop?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo lang de voorraad strekt, op is op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nog niemand heeft  een antwoord op: Blijft de tweede en derde smartcard voor een vaste trouwe abonnee op CDS €4,50  of wordt het binnenkort €9,50???

 

Ik heb een geregistreerde -slapende- 3e kaart, als ik die on-line activeer op hun/mijn website, betaal ik dan gewoon €4,50 extra per maand of wat???

 

Als je het uitprobeert zit je er -weer- een vol jaar aan vast eee...........

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Men fluistert, dat het voor bestaande kaarten € 4,50 blijft, nieuwe kaarten gaan € 9,50 doen.

Hoe lang die € 4,50 gehandhaafd blijft, wie het weet mag het zeggen.

 

Vandaag heeft Canaldigitaal wel op mijn 2e en 3e kaart alle publieke HD zenders en de RTL/SBS HD zenders vrij geschakeld.

Er zijn meerdere gebruikers met deze melding, je mag aannemen dat dit een algemene maatregel is.

 

Het kon wel eens heel snel afgelopen zijn met de doorgifte van de SD varianten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...