Ga naar inhoud


Forse prijsverhoging 2e-3e kaart


Maxplus

Aanbevolen berichten


  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Je kan ze bellen en aangeven dat je het extra HD abonnement op die 2e kaart opzegt, nu de standaard HD geworden is.

Wijs ze daarbij op het nadeel t.o.v de andere abonnees, die wel nog 4,50 betalen.

Met het extra pakket heb je wel op je 2e kaart enkele HD zenders extra, bijvoorbeeld Brava HD

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ze bellen en aangeven dat je het extra HD abonnement op die 2e kaart opzegt, nu de standaard HD geworden is.

Wijs ze daarbij op het nadeel t.o.v de andere abonnees, die wel nog 4,50 betalen.

Met het extra pakket heb je wel op je 2e kaart enkele HD zenders extra, bijvoorbeeld Brava HD

En de twee belgen waarschijnlijk.

Brava HD geeft bij mij ook: "gecodeerd"

aangepast door Pillo2

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik had de 2e kaart (4,5 euro) met familiepakket en extra HD (5 euro). In mijn canaldigitaal is dit nu gewijzigd in "Extra kaart FamilieHD pakket" dus kan waarschijnlijk niet meer terug naar de 4,50 variant.

 

 

onverwacht, zonder tegensputteren is het HDTV-pakket van de extra kaart gehaald na een telefoontje. (tijdje terug al)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken je niet rijk met een witte module.

Het verleden leert dat je alleen met de nieuwste modules en decoders van alle M7 diensten gebruik kan blijven maken.

De witte module werd al voor de introductie van de nieuwe module gratis weggegeven/omgeruild.

Dat gratis is in het verleden al een teken gebleken dat er opgeruimd werd omdat de gratis apparatuur op korte termijn niet overweg meer kan met de nieuw toegepaste technieken.

 

Natuurlijk gaat dit niet alleen op voor de modules.

De M7 sat801 wordt gratis weggegeven en de oranje seca3 kaart wordt ook gratis uitgedeeld.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En vervolgens bij beëindiging abonnement teruggeëist.

Neen, dat is niet correct. Voor beide kaartjes die ik heb opgezegd kreeg ik een aparte bevestiging waar als tip op stond dat ik de kaart goed moest bewaren omdat deze een waarde vertegenwoordigd. En als ik weer klant zou willen worden kon ik ze zo weer gaan gebruiken.

 

Dat gaat even niet meer gebeuren. Ik zou ze ook niet terug gestuurd hebben, ik heb er destijds een vermogen voor betaald.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Ziggo klagers kan je in één klap de mondsnoeren als je verwijst naar de € 9,50 die CanalDigitaal vraagt voor een tweede kaart abonnement.

Daarbij mag je ook nog stevig investeren in de apparatuur, en als klap op de vuurpijl ontvang je niet alle zenders van je (hooft) abonnement.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vervolgens bij beëindiging abonnement teruggeëist.

 

De gratis seca3 wordt verstuurt aan ex klanten die nog in het systeem staan geregistreerd als gebruikers van een seca2 kaart.

Het nut daarvan is nihil, deze ex klanten hebben op zen best nog SD apparatuur staan en de automatische machtiging om het abonnement af te schrijven is al jaren gestopt.

Over terugsturen bij beëindiging wordt in de begeleidende brief niets gesteld.

 

De nood moet wel erg hoog zijn wil je wagen aan dit soort nutteloze acties.

Het enige voordeel hiervan wat ik kan bedenken is dat je op papier de aantallen gebruikers opkrikt.

Bij een overname is het gebruikelijk om de zaken rooskleuriger voor te stellen als dat ze in werkelijkheid zijn.

De bank kan ook limieten gesteld hebben en bankgaranties intrekken als het aantal abonnementen onder een kritische grens daalt.

 

Maar misschien valt het mee en is dit alleen weer eens een bewijs dat de administratie niet op orde is.

Ook best wel kwalijk overigens...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...